Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorKubů, Marta
dc.date.accessioned2021-12-08T07:07:31Z
dc.date.available2021-12-08T07:07:31Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29187
dc.description.abstractPráce se zabývá plánováním a realizací třídního kurikula, které je součástí každé mateřské školy. v teoretické části je charakterizováno současné předškolní vzdělávání, jeho podmínky, cíle a specifika vzdělávacích strategií. Následují teoretická východiska k projektování pedagogické práce. v praktické části je vypracován a realizován čtyřmě-síční třídní vzdělávací program, výzkumné šetření je zaměřeno na zjištění rozdílů mezi plánovaným a realizovaným třídním kurikulem. v závěru jsou získané informace využity pro návrhy k optimalizaci plánování pro tuto třídu mateřské školy.cze
dc.format74 s. (129 653 znaků)
dc.format74 s. (129 653 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPředškolní vzdělávánícze
dc.subjectprojektování pedagogické prácecze
dc.subjectdiagnostikacze
dc.subjectvzdělávací cílcze
dc.subjecttřídní vzdělávací programcze
dc.subjectevaluace.cze
dc.subjectPre-schooleducationeng
dc.subjectplanofpedagogicalworkeng
dc.subjectdiagnosticseng
dc.subjecteducationalaimeng
dc.subjectclasseduca-tionalscheduleeng
dc.subjectevaluation.eng
dc.titlePlánování a realizace vzdělávacího obsahu třídního vzdělávacího programucze
dc.title.alternativePlanning and implementation of educational content class curriculumeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24406
dc.description.abstract-translatedTheworkdealswiththeplanning and implementationoftheclass curriculum, whichis a part ofeachkindergarden. In thetheoreticalsectionitischaracterized by thecurrentpre-schooleducation, itsconditions, aims and specificeducationalstrategies. Thefollowingtheoreticalsolutionsfordesigningeducationalworkfollow. In thepractical part a four-monthclassroom curriculum isprepared and implemented, researchsurveyi-saimedatfindingdifferencesbetweentheplanned and realizedclasscurriculums. In conc-lusiontheachievedinformationisusedfortheproject to optimizetheplanningforthisclassoft-hekindergarten.eng
dc.date.accepted2012-04-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam