dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Kubů, Marta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:07:31Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:07:31Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29187 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá plánováním a realizací třídního kurikula, které je součástí každé mateřské školy. v teoretické části je charakterizováno současné předškolní vzdělávání, jeho podmínky, cíle a specifika vzdělávacích strategií. Následují teoretická východiska k projektování pedagogické práce. v praktické části je vypracován a realizován čtyřmě-síční třídní vzdělávací program, výzkumné šetření je zaměřeno na zjištění rozdílů mezi plánovaným a realizovaným třídním kurikulem. v závěru jsou získané informace využity pro návrhy k optimalizaci plánování pro tuto třídu mateřské školy. | cze |
dc.format | 74 s. (129 653 znaků) | |
dc.format | 74 s. (129 653 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | projektování pedagogické práce | cze |
dc.subject | diagnostika | cze |
dc.subject | vzdělávací cíl | cze |
dc.subject | třídní vzdělávací program | cze |
dc.subject | evaluace. | cze |
dc.subject | Pre-schooleducation | eng |
dc.subject | planofpedagogicalwork | eng |
dc.subject | diagnostics | eng |
dc.subject | educationalaim | eng |
dc.subject | classeduca-tionalschedule | eng |
dc.subject | evaluation. | eng |
dc.title | Plánování a realizace vzdělávacího obsahu třídního vzdělávacího programu | cze |
dc.title.alternative | Planning and implementation of educational content class curriculum | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24406 | |
dc.description.abstract-translated | Theworkdealswiththeplanning and implementationoftheclass curriculum, whichis a part ofeachkindergarden. In thetheoreticalsectionitischaracterized by thecurrentpre-schooleducation, itsconditions, aims and specificeducationalstrategies. Thefollowingtheoreticalsolutionsfordesigningeducationalworkfollow. In thepractical part a four-monthclassroom curriculum isprepared and implemented, researchsurveyi-saimedatfindingdifferencesbetweentheplanned and realizedclasscurriculums. In conc-lusiontheachievedinformationisusedfortheproject to optimizetheplanningforthisclassoft-hekindergarten. | eng |
dc.date.accepted | 2012-04-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |