dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Čarková, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:07:33Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:07:33Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29189 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá vstupem dítěte do mateřské školy a možnými adaptačními problémy. Teoretická část je zaměřena na dítě zahajující docházku do mateřské školy, mapuje různé druhy mateřských škol u nás, ukazuje, jak probíhá adaptace dítěte na mateřskou školu a upozorňuje na nejčastější problémy, které při ní mohou nastat. Praktická část se zabývá výzkumným šetřením, na jehož základě upozorňuje na možná úskalí adaptačního procesu dětí vstupujících do mateřské školy. Ten je hodnocen z pohledu rodičů, předškolních pedagogů i dětí. | cze |
dc.format | 64 s. (78 366 znaků) | |
dc.format | 64 s. (78 366 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | předškolní dítě | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | zralost | cze |
dc.subject | adaptace v mateřské škole | cze |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | preschool child | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | maturity | eng |
dc.subject | adaptation in the kindergarten | eng |
dc.title | Vstup dítěte do mateřské školy | cze |
dc.title.alternative | Child's Attendance to Kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24408 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with child´s entry into kindergarten and possible adaption problems. The theoretical part is focused on a beginning of child´s attendance to kindergarten, describing different kinds of kindergarten in this country, shows, how child´s adaptation to kindergarten is going and highlights the most common issues, which may occur. The practical part is engaged in the research survey, under which highlights potential difficulties of the adaptation process of children entering kindergarten. That is evaluated from the parents view, preschool teachers and children. | eng |
dc.date.accepted | 2012-04-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |