dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Kohoutová, Naděžda | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:07:38Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:07:38Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-07-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29194 | |
dc.description.abstract | Osobnost učitelky mateřské školy ovlivňuje kvalitu vzdělávání. Záměrem bakalářské práce je poukázat na společenskou odpovědnost povolání učitelky mateřské školy v souvislosti s potřebou a nutností celoživotního profesního vzdělávání. Teoretická část se zabývá společenskou odpovědností vzdělávání. Vymezuje pojmy výchova a vzdělávání nejprve obecně, pak ve společenském pohledu. Seznamuje s významem a současným pojetím předškolní výchovy. Definuje také osobnostní a profesní kompetence učitelky mateřské školy. Praktická část je rozdělena na dvě části - mapuje nabídku vzdělávacích organizací a dotazníkovým šetřením zjišťuje potřeby učitelek ve vztahu k dalšímu vzdělávání. Na základě porovnání stanoví doporučení pro organizace dalšího vzdělávání. | cze |
dc.format | 57 (69 947 znaků) | |
dc.format | 57 (69 947 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | osobnostní kompetence | cze |
dc.subject | profesní kompetence | cze |
dc.subject | další vzdělávání | cze |
dc.subject | Education | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | personality competence | eng |
dc.subject | professional competence | eng |
dc.subject | further education | eng |
dc.title | Osobnost učitelky mateřské školy a její profesní růst | cze |
dc.title.alternative | Kindergarten Teacher Personality and her Professional Growth | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24415 | |
dc.description.abstract-translated | The personality of teacher influences quality of education. The aim of this bachelor thesis is to show the social responsibility of the nursery teacher profession in context with the need and the necessity of the lifelong learning. Theoretical part of this thesis is dealing with the social responsibility of education. It defines the terms education and learning firstly in general than from the social point of view. It presents the importance and the actual conception of preschool education. It defines also personality and professional competences of the nursery teacher. Practical part is devided into two parts ? it pursues offer of the educational organisations and via questionnaire it finds out the needs of teacher in relation to further education. On the base of comparison it determines the recommendations for the organisations of further education. | eng |
dc.date.accepted | 2012-08-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |