Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorKohoutová, Naděžda
dc.date.accessioned2021-12-08T07:07:38Z
dc.date.available2021-12-08T07:07:38Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-07-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29194
dc.description.abstractOsobnost učitelky mateřské školy ovlivňuje kvalitu vzdělávání. Záměrem bakalářské práce je poukázat na společenskou odpovědnost povolání učitelky mateřské školy v souvislosti s potřebou a nutností celoživotního profesního vzdělávání. Teoretická část se zabývá společenskou odpovědností vzdělávání. Vymezuje pojmy výchova a vzdělávání nejprve obecně, pak ve společenském pohledu. Seznamuje s významem a současným pojetím předškolní výchovy. Definuje také osobnostní a profesní kompetence učitelky mateřské školy. Praktická část je rozdělena na dvě části - mapuje nabídku vzdělávacích organizací a dotazníkovým šetřením zjišťuje potřeby učitelek ve vztahu k dalšímu vzdělávání. Na základě porovnání stanoví doporučení pro organizace dalšího vzdělávání.cze
dc.format57 (69 947 znaků)
dc.format57 (69 947 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectosobnostní kompetencecze
dc.subjectprofesní kompetencecze
dc.subjectdalší vzdělávánícze
dc.subjectEducationeng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectpersonality competenceeng
dc.subjectprofessional competenceeng
dc.subjectfurther educationeng
dc.titleOsobnost učitelky mateřské školy a její profesní růstcze
dc.title.alternativeKindergarten Teacher Personality and her Professional Growtheng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24415
dc.description.abstract-translatedThe personality of teacher influences quality of education. The aim of this bachelor thesis is to show the social responsibility of the nursery teacher profession in context with the need and the necessity of the lifelong learning. Theoretical part of this thesis is dealing with the social responsibility of education. It defines the terms education and learning firstly in general than from the social point of view. It presents the importance and the actual conception of preschool education. It defines also personality and professional competences of the nursery teacher. Practical part is devided into two parts ? it pursues offer of the educational organisations and via questionnaire it finds out the needs of teacher in relation to further education. On the base of comparison it determines the recommendations for the organisations of further education.eng
dc.date.accepted2012-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam