dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Mináriková, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:07:57Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:07:57Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29211 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá výskytem šikany a agresivity na základní škole v porovnání na velkém a malém městě. Cílem práce je zmapovat v jaké míře
se na těchto školách vyskytuje šikana a zmapovat názory učitelů na možnosti a podoby prevence a řešení šikany. Teoretická část se zabývá různými pohledy na pojem šikana, šikanování, agresivita, jejími aktéry a jaké jsou možnosti prevence a nápravy. Praktická část popisuje výsledky provedeného výzkumu, který porovnával situaci na vybraných školách. Odhaluje rozšířenost šikany mezi žáky a jejich osobní zkušenosti s tímto jevem. | cze |
dc.format | 69 s. | |
dc.format | 69 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | šikana | cze |
dc.subject | šikanování | cze |
dc.subject | agresivita | cze |
dc.subject | agresor | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | děti | cze |
dc.subject | prevence | cze |
dc.subject | bullying | eng |
dc.subject | victimization | eng |
dc.subject | aggressiveness | eng |
dc.subject | aggressor | eng |
dc.subject | elementary school | eng |
dc.subject | children | eng |
dc.subject | prevention | eng |
dc.title | Šikana a agresivita na základní škole | cze |
dc.title.alternative | Bullying and aggressivness at elementary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24451 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor work deals with bullying and aggression in elementary school compared to the large and small town. The goal of the work is to map the extent to which these schools on bullying occurs and map out teachers views about the possibilities
and forms of bullying prevention and resolution. The theoretical part deals with different views on the concept of bullying, aggression, its actors and what are the possibilities
of prevention and redress. The practical part describes the results of the research in which we compared the situation in the selected schools. It reveals widespread bullying among pupils and their personal experience with this phenomenon. | eng |
dc.date.accepted | 2012-04-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |