Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorBuřičová, Božena
dc.date.accessioned2021-12-08T07:08:02Z
dc.date.available2021-12-08T07:08:02Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29216
dc.description.abstractBakalářská práce na téma ? Trávení volného času mládeže ? se zaměřuje na problematiku trávení volného času dnešní mladé generace. V teoretické části jsou zmíněny otázky výchovy ve volném čase a pro volný čas a obecná terminologie vážící se k této problematice. Jsou zde rozpracovány pohledy na vazbu volného času s harmonickým rozvojem dítěte, kde by základem dobře tráveného času měla vždy být rodina, ze které si dítě přebírá vzory. Dalšími vlivy, které jsou zde zpracovány jsou důležitost volnočasových zařízení a pedagogů, kteří se volným časem dětí a mládeže zabývají. Poslední kapitola se věnuje problémovým otázkám využívání volného času, kde nekvalitní prožívání může mít negativní dopad na mladou generaci. Praktická část je zaměřena na výzkumné šetření vypracované pomocí dotazníku, kde je provedena analýza forem a způsobů trávení volného času. Cílem výzkumné části je vystihnout potenciální vývojové trendy v této oblasti u mládeže ve věku 13, 15, 17 a 19 let.cze
dc.format82 s.
dc.format82 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectrodičecze
dc.subjectděticze
dc.subjectmládežcze
dc.subjectškolacze
dc.subjectvolnočasové aktivitycze
dc.subjectleisure-timeeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectparentseng
dc.subjectchildreneng
dc.subjectyoutheng
dc.subjectschooleng
dc.subjectleisure-time activitieseng
dc.titleTrávení volného času mládežecze
dc.title.alternativeHow to spend teenagers' free time.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24459
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis called ? Youth Leisure-time ? focuses on these days young generation leisure-time problems. The topics of education in leisure-time and the upbringing for leisure-time and general terminology connected to this themes are mentioned in theoretical part of this thesis. Various ways of kid´s harmonic prgression in connection with their leisure-time activities are developed here. Family should always be a base of properly spent leisure-time and the place where the children can take their behavioral models from. Importace of leisure-time institutions and teachers dealing with young people´s leisure-time is also worked up in this part. The last chapter contains problematic issues of negative leisure-time experiences that can affect the young generation in a negative way. The practical part is focused on research survey made by means of questionnaire in which analysis of forms and methods of leisure-time are elaborated. A target of practical part is to put our finger on evolutionary trends in this sphere speaking about 13, 15, 17 and 19 year old teenagers.eng
dc.date.accepted2012-04-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam