Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorHortová, Ilona
dc.date.accessioned2021-12-08T07:08:04Z
dc.date.available2021-12-08T07:08:04Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29218
dc.description.abstractBakalářská práce "Role zážitkové pedagogiky ke vzdělávání dospělých" se zabývá významem zážitkových kurzů ve vzdělání a osobním růstu dospělých. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, je provedena deskripce názorů na klíčové pojmy zážitkové pedagogiky a na její komponenty (prožitek, zážitek, zkušenost, reflexe zážitku, facilitace, skupina, skupinová dynamika, motivace zpětná vazba). Druhá část, kterou tvoří kvantitativní výzkum, je zaměřena na popis okolností, které doprovázejí definování přínosů zážitkových kurzů pro jednotlivce. Kvantitativním výzkumem získaná data jsou v této části práce analyzována a vyhodnocena.cze
dc.format70 stran
dc.format70 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzážitková pedagogikacze
dc.subjectprožitekcze
dc.subjectzážitekcze
dc.subjectzkušenostcze
dc.subjectreflexe zážitkucze
dc.subjectfacilitacecze
dc.subjectskupinová dynamikacze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectzpětná vazbacze
dc.subjectexperience pedagogyeng
dc.subjectfeelingeng
dc.subjectexperienceeng
dc.subjectexperince reflectioneng
dc.subjectfacilitationeng
dc.subjectgroup dynamiceng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectfeed backeng
dc.titleRole zážitkové pedagogiky ke vzdělávání dospělýchcze
dc.title.alternativeBenefits of experienced pedagogy for adult educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24465
dc.description.abstract-translatedBarchelor essay, Role of experience pedagogy for adult education is about the impact of experience courses in adult education and personal improvement. Essay is devided in two parts. The first teoretical part presents description of opinions on key words of experience pedagogy and on components (feeling, experience, experince reflection, facilitation, group dynamic, motivation, feed back) The second part consist of quantitative research and is focused on description of circumstances which accompany definition of benefits of experience courses for individuals. Quantitative research helped to receive data which are analyzed and evaluated.eng
dc.date.accepted2012-04-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam