Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorNečesalová, Miroslava
dc.date.accessioned2021-12-08T07:08:20Z
dc.date.available2021-12-08T07:08:20Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29232
dc.description.abstractProblematika volného času současné mládeže je v posledních letech tématem, které budí zájem u rodičů, pedagogů ale i širší společnosti, zejména z důvodu zvyšujícího se počtu mladých lidí s delikventním chováním nebo pácháním trestní činnosti. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vysvětlena problematika volného času, jeho historie a vývoj, vývoj pedagogiky volného času a výčet některých institucí, které se volným časem zabývají. V praktické části jsou porovnávány dvě skupiny mladých lidí? patnáctiletí studenti s dospělými pracujícími lidmi ve věku třiceti let. Pomocí vyplněných dotazníků jsou zjišťovány rozdíly v trávení volného času u těchto dvou skupin. Cílem bylo získat informace o tom, kolik volného času mají a jakým způsobem, zda aktivně či neaktivně, ho tráví.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectpedagogika volného časucze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvolnočasové aktivitycze
dc.subjectleisure timeeng
dc.subjectthe pedagogy of leisure timeeng
dc.subjectupbringingeng
dc.subjectleisure activitieseng
dc.titleVolný čas současné mládežecze
dc.title.alternativeLeisure time of youtheng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24489
dc.description.abstract-translatedThe problems of leisure time of young people is an issue that attracts attention of parents, teachers and the broader society due to increasing number of juvenile delinquency or committing crimes in very early age of people. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The aim of the theoretical part is to illustrate the problem of leisure time in general, its history and development, the pedagogy of leisure time´s development. Institutions offering services for various ways of spending leisure time are listed as well. The goal of the practical part is to make a comparison between two groups of people. The first group consists of students at the age of 15 and the other group is consisted of young adult people at the age of 30. By means of questionnaire that the informants filled in, the differences how they spend their leisure time are compared. The most important information is how much leisure time they have and whether they spend it in an active or passive way.eng
dc.date.accepted2012-04-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam