dc.contributor.advisor | Havlisová, Helena | |
dc.contributor.author | Šubardová, Gabriela | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:08:21Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:08:21Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29233 | |
dc.description.abstract | Ve své bakalářské práci se zabývám lehkou mentální retardací a možnosti integrace dítěte do běžné mateřské školy. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu metální retardace, charakteristiky lehké mentální retardace a diagnostikou. Za důležité považuji i osobnost předškolního dítěte a jeho charakteristických rysů vývoje v tomto období. Ve výzkumné části prezentuji dlouhodobé pozorování integrovaného dítěte v běžné mateřské škole. Vedla jsem si portfolio, a tím získávala poznatky o vývoji dítěte se speciálními potřebami. Také jsem vedla rozhovory s rodiči dítěte a těžila ze zpráv a diagnostik speciálních institucí. | cze |
dc.format | 56 s. | |
dc.format | 56 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Mentální retardace | cze |
dc.subject | Lehká mentální retardace | cze |
dc.subject | Integrace | cze |
dc.subject | Socializace předškolního dítěte | cze |
dc.subject | Diagnostika | cze |
dc.subject | Mental retardation | eng |
dc.subject | mild mental retardation | eng |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | socialization of preschool children | eng |
dc.subject | Diagnostics | eng |
dc.title | Integrace dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | INTEGRATION OF CHILD WITH MILD MENTAL RETARDATION IN NURSERY SCHOOL | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24490 | |
dc.description.abstract-translated | In my thesis I deal with mild mental retardation and the possibility of integration of the child in a regular kindergarten. The theoretical part focuses on the definition of mental retardation, mild mental retardation characteristics and diagnosis. Recognizes the importance of pre-school child's personality and characteristics of development in this period. The research section I present an integrated long-term observation of the child in regular kindergarten. I led the portfolio, thereby gaining knowledge of child development with special needs. I also interviewed the child and parents benefited from the diagnostic reports and special institutions. | eng |
dc.date.accepted | 2012-08-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |