Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavlisová, Helena
dc.contributor.authorŠubardová, Gabriela
dc.date.accessioned2021-12-08T07:08:21Z
dc.date.available2021-12-08T07:08:21Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29233
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zabývám lehkou mentální retardací a možnosti integrace dítěte do běžné mateřské školy. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu metální retardace, charakteristiky lehké mentální retardace a diagnostikou. Za důležité považuji i osobnost předškolního dítěte a jeho charakteristických rysů vývoje v tomto období. Ve výzkumné části prezentuji dlouhodobé pozorování integrovaného dítěte v běžné mateřské škole. Vedla jsem si portfolio, a tím získávala poznatky o vývoji dítěte se speciálními potřebami. Také jsem vedla rozhovory s rodiči dítěte a těžila ze zpráv a diagnostik speciálních institucí.cze
dc.format56 s.
dc.format56 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMentální retardacecze
dc.subjectLehká mentální retardacecze
dc.subjectIntegracecze
dc.subjectSocializace předškolního dítětecze
dc.subjectDiagnostikacze
dc.subjectMental retardationeng
dc.subjectmild mental retardationeng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectsocialization of preschool childreneng
dc.subjectDiagnosticseng
dc.titleIntegrace dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské školecze
dc.title.alternativeINTEGRATION OF CHILD WITH MILD MENTAL RETARDATION IN NURSERY SCHOOLeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24490
dc.description.abstract-translatedIn my thesis I deal with mild mental retardation and the possibility of integration of the child in a regular kindergarten. The theoretical part focuses on the definition of mental retardation, mild mental retardation characteristics and diagnosis. Recognizes the importance of pre-school child's personality and characteristics of development in this period. The research section I present an integrated long-term observation of the child in regular kindergarten. I led the portfolio, thereby gaining knowledge of child development with special needs. I also interviewed the child and parents benefited from the diagnostic reports and special institutions.eng
dc.date.accepted2012-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam