Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorKubatová, Marie
dc.date.accessioned2021-12-08T07:08:53Z
dc.date.available2021-12-08T07:08:53Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29258
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na problematiku kázně ve výuce na střední odborné škole s gastronomickým zaměřením. Cílovou skupinu tvoří učitelé a žáci Střední školy a Vyšší odborné školy cestovného ruchu v Českých Budějovicích. Práce je rozčleněna do teoretické a praktické části. V teoretické části jsou porovnávány různé pohledy odborníků na pojem kázeň ve vyučování, na kompetence a autoritu učitele. V praktické části jsou stanoveny cíle výzkumu, metody výzkumu a interpretace výsledků výzkumu. Výzkumnými předpoklady bylo, že žáci i učitelé mají na nekázeň ve vyučování shodný nebo podobný náhled, všeobecně jim nekázeň vadí. Tyto předpoklady se ve výsledcích potvrdily.cze
dc.format82 s.
dc.format82 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkázeňcze
dc.subjectautoritacze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectškolacze
dc.subjectchovánícze
dc.subjectkompetence učitelecze
dc.subjectstyly výuky.cze
dc.subjectdisciplineeng
dc.subjectauthorityeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectbehavioreng
dc.subjectcompetenceeng
dc.subjectstyles of teaching.eng
dc.titleKázeň ve výuce na střední odborné škole gastronomického zaměřenícze
dc.title.alternativeDiscipline at vocation gastronomic schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24564
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is focused on the problems of disciplin at teachings at secondary special school with gastronomy orientation. Target group is teachers and pupils of Secondary School and College for Tourist Industry in České Budějovice. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part various points of view of specialists on the concept of disciplin at teachings, competence and authority of a teacher are compared. In the practical part, aims of research, methods of research and interpretation of observed results are appointed. In the result, these assumptions were confirmed.eng
dc.date.accepted2012-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam