Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPavličíková, Helena
dc.contributor.authorSalčáková, Barbora
dc.date.accessioned2021-12-08T07:09:16Z
dc.date.available2021-12-08T07:09:16Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29275
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce ?Marketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzenecko? je popis veškerých informačních zdrojů, využívaných tímto regionem pro svoji prezentaci. V práci se zabývám marketingovou komunikací využívanou mikroregionem Bzenecko, jak místními obyvateli, tak potenciálními návštěvníky regionu. Práci jsem rozdělila na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem pomocí definic uvedených v literatuře objasnila základní marketingové a jiné teoretické pojmy, které by měly přispět k uvedení do problematiky a seznámení se s nejrůznějšími pojmy marketingové komunikace. Součástí je také představení samotného mikroregionu a jeho největších zajímavostí. V praktické části bakalářské práce jsem pak provedla rozbor konkrétních informačních zdrojů mikroregionu Bzenecko.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectprezentacecze
dc.subjectvinařstvícze
dc.subjectBzeneckocze
dc.subjectBzeneccze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectpresentationeng
dc.subjectviticultureeng
dc.subjectBzeneckoeng
dc.subjectBzeneceng
dc.titleMarketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzeneckocze
dc.title.alternativeMarketing communication and its importance for wine region Bzeneckoeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24645
dc.description.abstract-translatedThe aim of my bachelor´s thesis called ?Marketing communication and its importance for wine region Bzenecko? is the description of all possible information sources used by this region for itself presentation. In this thesis I focused on marketing communication used by inhabitants of Bzenecko micro-region as well as with the possible visitors of this area. I divided the bachelor´s thesis into the theoretical and analytic part. In the first part - theoretical I defined basic marketing notions and other similar ideas which you can find in the literature sources. They have had contribute to the questions and getting acquainted with various ideas and findings about the marketing communication. This part also contains presentation of Bzenecko micro ? region. In the analytical part of my bachelor´s thesis I analysed the specific information sources used in Bzenecko micro-region.eng
dc.date.accepted2012-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHejtman, Pavel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam