dc.contributor.advisor | Toman, Jaroslav | |
dc.contributor.author | Trojanová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:09:17Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:09:17Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29276 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá aktuálním stavem pubescentního čtenáře ? žáka navštěvujícího druhý stupeň základní školy. Teoretická část blíže specifikuje pubescenta a jeho změny v oblasti biologické a psychosociální. Od druhé kapitoly charakterizujeme pubescenta jako čtenáře s jeho zvláštnostmi, potřebami, motivací ke čtení, žánrovými preferencemi a kompetencemi v recepci literárního díla. Cílem praktické části je pomocí analýzy výsledků, získaných z dotazníkového šetření, postihnout aktuální stav zájmové a školní četby pubescentních čtenářů v regionu Vimperk v jižních Čechách. V dalších cílech je specifikována nejen aktuálnost četby a žánrů, které jsou v dnešní době dominantní u pubescentních čtenářů, ale i obliba literární výchovy a literatury vůbec z pozice žáka. | cze |
dc.format | 67 stran | |
dc.format | 67 stran | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výzkum pubescentního čtenářství | cze |
dc.subject | pubescentní čtenář | cze |
dc.subject | vývoj dětského čtenářství | cze |
dc.subject | faktory ovlivňující čtenáře | cze |
dc.subject | development of children´s reading | eng |
dc.subject | research of pubescent reading | eng |
dc.subject | factors influencing pubescent reading | eng |
dc.title | AKTUÁLNÍ PROFIL PUBESCENTNÍHO ČTENÁŘE (regionální průzkum) | cze |
dc.title.alternative | The Current Profile of the Adolescent Reader (a regional survey) | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24647 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis deals with the current state of pubescent reader ? pupil of the second level of basic school. Theoretical part specifies a pubescent and their biological and psycho-social changes. From the second chapter on the pubescent is featured as a reader with their particularity, needs, motivation for reading, genre preferences and competences in perception of the literature. The aim of the practical part is to record, through the questionnaire results, the current state of interest and school reading of the pubescent readers in Vimperk region in South Bohemia. Other aims specify not only topicality of reading and genres dominant for the pubescent readers nowadays, but also pupil´s favour for literature education and literature as such. | eng |
dc.date.accepted | 2012-06-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJu-VVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Zelenka, Miloš | |