Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČerný, Rostislav
dc.contributor.authorKotroušová, Jitka
dc.date.accessioned2021-12-08T07:10:00Z
dc.date.available2021-12-08T07:10:00Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29307
dc.description.abstractBakalářská práce Předpokládané znalosti z morfologie a anatomie rostlin na základě rozboru učebnic přírodopisu je rozdělena na praktickou a teoretickou část. V teoretické části se zabývá vymezením pojmu učebnice a jejími funkcemi ve vzdělávacím procesu, metodami tvorby didaktických testů a také požadavky Rámcového vzdělávacího programu na vzdělávací obor přírodopis, konkrétně na tématický celek anatomie a morfologie rostlin. Vymezeno je jak učivo, tak i očekávané výstupy z tohoto tématického celku. Praktická část je věnována analýze jednotlivých učebnic, a to jak z pohledu úrovně požadovaných znalostí, tak i z pohledu formy zpracování základních poznatků z anatomie a morfologie rostlin. Analýzou učebnic bylo zjištěno, že všechny hodnocené učebnice splňují požadavky MŠMT na tuto oblast vzdělání, avšak mezi jednotlivými hodnocenými učebnicemi jsou obrovské rozdíly. Jako součást praktické části je také vytvořen dotazník, který bude možné použít při následném konkrétním průzkumu znalostí na vybraných školách regionu.cze
dc.format127 s.
dc.format127 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectRozbor učebniccze
dc.subjectpředpokládané znalosticze
dc.subjectdidaktický testcze
dc.subjectTextbooks analysiseng
dc.subjectassumed knowledgeeng
dc.subjectdidactic testeng
dc.titlePředpokládané znalosti z morfologie a anatomie rostlin na základě rozboru učebnic přírodopisucze
dc.title.alternativeAssumed knowledge of plants morphology and anatomy based on analysis of biology textbookseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24736
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis ? Assumed knowledge of plants? morphology and anatomy based on analysis of biology textbooks is divided into 2 parts: practical and theoretical. The theoretical part describes textbook definition and its function in the educational process, generation methods of didactic tests and also requirements of General Educational Program in the educational field of Biology, specifically in the thematic unit plants? anatomy and morphology. Both curriculum and expected outputs of the above-mentioned thematic unit are defined. The practical part is devoted to analysis of particular textbooks, both from the view of requested knowledge and the view of basic knowledge of elaboration of plants? morphology and anatomy. Textbooks analysis discovers that all rated textbooks fulfill requirements of Ministry of Education in the educational area however there are significant differences in their evaluations. A questionnaire has been created as a component of practical part which could be used during following-up knowledge of survey in the selected schools of a region.eng
dc.date.accepted2012-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-Přucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam