Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorKabátová, Marie
dc.date.accessioned2021-12-08T07:10:03Z
dc.date.available2021-12-08T07:10:03Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-07-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29309
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá organizací a významem tzv. adaptačních kurzů pro žáky 1. ročníků učebních a studijních oborů střední odborné školy. Názory na význam, užitečnost a organizaci kurzů, se i po dvanáctileté historii realizace kurzů v Hotelové škole, Plzeň různí. Existuje velká skupina, pro kurzy zapálených pedagogů, ale i velká skupina jejich odpůrců. V teoretické části se práce zaměřuje na rekapitulaci vývoje zážitkové pedagogiky, metody a její začlenění v současném školním systému. Věnuje se schematu, formulování cílů a struktuře adaptačních kurzů. Přináší stručný přehled subjektů, které realizují kurz ?na klíč?. Výzkumná část má za cíl zjistit, jaký význam přikládají a jaké postoje zaujímají k účasti na kurzech pedagogové školy a žáci prvních ročníků. Zaměřuje se také na názor budoucích žáků školy a okrajově zjišťuje pohled respondentů mimo školu. Výsledky a poznatky z výzkumu jsou shrnuty v poslední části. Na základě syntézy je navržen nový optimalizovaný postup při realizaci kurzu. Zároveň je sestaven jednodenní program pro případ, že by se pobytový kurz nekonal.cze
dc.format72 s.
dc.format72 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAdaptační kurzcze
dc.subjectOsobnostní a sociální rozvojcze
dc.subjectProžitekcze
dc.subjectŠkolstvícze
dc.subjectVzdělávánícze
dc.subjectZkušenostní učenícze
dc.subjectAdaptation courseeng
dc.subjectEducationeng
dc.subjectEducational systemeng
dc.subjectExperienceeng
dc.subjectExperiential learningeng
dc.subjectPersonal and social developmenteng
dc.titleAdaptační kurzy a jejich využití v podmínkách Hotelové školy v Plznicze
dc.title.alternativeThe Adaptation courses and their use in conditions of Hotel Schoul in Pilseneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24740
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the organization and importance of so called adaptation courses for first grade students of study and vocational field of study. The opinions on importance and usefulness of these courses at High school of Gastronomy and Tourism in Pilsen are various even after twelve years of the courses existence. There is a large group of enthusiastic teachers supporting the courses but also a large group of their opponents. The theoretical part focuses on the summary of experiential learning, methods and its inclusion in the current school system. It deals with the scheme, objectives formulation and structure of the adaptation courses. It also provides a brief overview of organizations implementing the courses ?on request?. The research part is intended to find out the significance of these courses concerning the attitude of the participants, both the teachers and first grade students. It also focuses on the opinion of future students and it marginally detects the view of respondents outside the school. The results and findings from the research are summarized in the last section. Based on the synthesis the new, optimized procedure of the courses is proposed. At the same time one day programe is designed in case of cancelling the residential courses.eng
dc.date.accepted2012-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam