dc.contributor.advisor | Murad, Salim | |
dc.contributor.author | Studnička, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:10:08Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:10:08Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29312 | |
dc.description.abstract | Práce se věnuje vlivu vstupu ČR do EU a do dalších mezinárodních organizací na
vzdělávání Romů. Konkrétně se práce zabývá politikou vzdělávání uskutečňovanou vládou ČR a tím, jak na tuto politiku působila EU svými institucemi a především pak jaký vliv měli Pravidelné zprávy o pokroku jednotlivých přistupujících zemí vydávané EU.
První část práce využívá především metodu sekundární analýzy dat vypracovaných
v odborné literatuře k nastínění historického kontextu. Ve druhé části práce je použita metoda obsahové analýzy dokumentů, jako jsou mezinárodní smlouvy, výroční zprávy, hodnotící zprávy a podobně, týkajících se situace vzdělávání Romů v ČR. | cze |
dc.format | 59 | |
dc.format | 59 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Evropská unie | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | Romové | cze |
dc.subject | lidská práva | cze |
dc.subject | European Union | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | Roma | eng |
dc.subject | human rights | eng |
dc.title | Vliv vstupu ČR do EU na vzdělávání Romů | cze |
dc.title.alternative | The Impact of the Czech republic's Accession to the EU on the Education of Roma | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24762 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is concerned with the impact of the Czech republic's accession to the EU on the education of Roma. The bachelor thesis is focused on the educational policy made by the government of the Czech republic and the influence of the EU on policy making in the Czech republic.
The first part of this bachelor thesis uses the method of the secondary analysis of the data compiled in the scholarly literature to show historical context. The second part is based on the analysis of documents ? international treaties, annual reports, evaluative reports, etc. concerning the situation of education of Roma. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |