dc.contributor.advisor | Krninský, Luboš | |
dc.contributor.author | Vojnarovičová, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:11:15Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:11:15Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29353 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce nabízí pohled na různé oficiálně organizované aktivity spojené s knihami a literaturou. V teoretické části práce najdeme vývoj dítěte z pohledu psychologického a také metodiku literatury pro učitelky mateřských škol. V praktické části práce přibližuje oficiální literární akce a aktivity pro děti. Výzkumná sonda zjišťuje jaká je návštěvnost akcí na podporu čtenářství, jak jsou rodiče dětí informování o těchto akcích a kolik z oslovených rodičů svým dětem předčítá. Dále práce nabídne informace od učitelek mateřských škol. Pomocí rozhovoru s učitelkami byla zjišťována, jejich informovanost o akcích podporujících čtenářství a jejich účast na nich, dále použití literatury v třídním vzdělávacím plánu. Hlavním zjištěním výzkumné sondy je, že kniha zaujímá stále významné místo u dětí předškolního věku. | cze |
dc.format | 74 s. (90 350 znaků) | |
dc.format | 74 s. (90 350 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Podpora čtenářství | cze |
dc.subject | literatura | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | preprimární vzdělávání | cze |
dc.subject | Support reading | eng |
dc.subject | literature | eng |
dc.subject | pre-school age | eng |
dc.subject | pre-primary education | eng |
dc.title | Aktivity spojené s četbou určené dětem předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | Activities Connected with Reading for Pre-school Children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24963 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is offering a view of various officially organized events connected to books and literature. The theoretical part describes a child's development from a psychological point of view, as well as methodology of literature for nursery school teachers. The practical part approaches official literary events and activities for children. The exploratory study aims to find out more about the visit rate of events supporting reading, parents' awareness of these events and how many of addressed parents read to their children. The thesis is also bringing some information from the nursery school teachers. Interviews with teachers were conducted to find out more about their awareness of events supporting reading and attendance to these events, as well as about using literature in the class curricula. The main finding of the exploratory study is that a book still occupies important place in the lives of pre-school children. | eng |
dc.date.accepted | 2012-04-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |