Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninský, Luboš
dc.contributor.authorVojnarovičová, Markéta
dc.date.accessioned2021-12-08T07:11:15Z
dc.date.available2021-12-08T07:11:15Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29353
dc.description.abstractBakalářská práce nabízí pohled na různé oficiálně organizované aktivity spojené s knihami a literaturou. V teoretické části práce najdeme vývoj dítěte z pohledu psychologického a také metodiku literatury pro učitelky mateřských škol. V praktické části práce přibližuje oficiální literární akce a aktivity pro děti. Výzkumná sonda zjišťuje jaká je návštěvnost akcí na podporu čtenářství, jak jsou rodiče dětí informování o těchto akcích a kolik z oslovených rodičů svým dětem předčítá. Dále práce nabídne informace od učitelek mateřských škol. Pomocí rozhovoru s učitelkami byla zjišťována, jejich informovanost o akcích podporujících čtenářství a jejich účast na nich, dále použití literatury v třídním vzdělávacím plánu. Hlavním zjištěním výzkumné sondy je, že kniha zaujímá stále významné místo u dětí předškolního věku.cze
dc.format74 s. (90 350 znaků)
dc.format74 s. (90 350 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPodpora čtenářstvícze
dc.subjectliteraturacze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectpreprimární vzdělávánícze
dc.subjectSupport readingeng
dc.subjectliteratureeng
dc.subjectpre-school ageeng
dc.subjectpre-primary educationeng
dc.titleAktivity spojené s četbou určené dětem předškolního věkucze
dc.title.alternativeActivities Connected with Reading for Pre-school Childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24963
dc.description.abstract-translatedThis thesis is offering a view of various officially organized events connected to books and literature. The theoretical part describes a child's development from a psychological point of view, as well as methodology of literature for nursery school teachers. The practical part approaches official literary events and activities for children. The exploratory study aims to find out more about the visit rate of events supporting reading, parents' awareness of these events and how many of addressed parents read to their children. The thesis is also bringing some information from the nursery school teachers. Interviews with teachers were conducted to find out more about their awareness of events supporting reading and attendance to these events, as well as about using literature in the class curricula. The main finding of the exploratory study is that a book still occupies important place in the lives of pre-school children.eng
dc.date.accepted2012-04-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam