Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorPátková, Hana
dc.date.accessioned2021-12-08T07:11:34Z
dc.date.available2021-12-08T07:11:34Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29364
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřená na problematiku mentálně postižených dětí a na formy podpory při jejich výchově. Popisuje chlapce s kombinovaným postižením a míru vlivu edukace na vývoj jeho osobnosti. V teoretické části jsou vymezeny a vysvětleny základní pojmy související s mentální retardací, s osobností postižených dětí, jejich rehabilitací, výchovou a vzděláváním. Je zde užito citací odborníků orientujících se na problematiku dětí s mentálním postižením. V závěru teoretické části je rozebrána problematika rodin vychovávající postižené dítě. Praktická část se zabývá konkrétními speciálními školami a jejich zázemím, které poskytují postiženým dětem. Záměrem kvalitativního výzkumu je zpracovat případovou studii postiženého chlapce, provézt analýzu jeho odborné dokumentace a vlastního šetření. Zúčastněným pozorováním zdokumentovat jeho dosavadní vzdělávání.cze
dc.format82 str.(97 780 znaků)
dc.format82 str.(97 780 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmentální retardacecze
dc.subjectucelená rehabilitacecze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectmentally handicappedeng
dc.subjectrehabilitationeng
dc.subjectupbringingeng
dc.subjecteducationeng
dc.titlePráce s dětmi s mentálním postiženímcze
dc.title.alternativeWork with chidren with mental retardationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag25173
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is orientated towards mentally handicapped children and towards the diverse methods involved in their support during their upbringing. The thesis describes the relation of the level of disability of a child in relation to his rate of education and compares the development of his personality. The theoretical section consists of basic notions, definition and explanations associated to; mental illnesses, to the personalities of disabled children ,their rehabilitation, upbringing and their education. Here professional citations are referred to. These citations revolve around mentally disabled children. The theoretical section concludes by looking at the issues present in families with a mentally disabled child. The practical section of the thesis focuses on specific specialized schools and the facilities provided to mentally disabled children. In order to successfully conduct the research it is necessary to conduct a study on a specific child that is mentally disabled. This involved analyzing his professional documentation and personal investigation. It also involves establishing. All of these steps are necessary in order to properly document the child's level of education.eng
dc.date.accepted2012-04-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam