Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrejčí, Milada
dc.contributor.authorPetránová, Eva
dc.date.accessioned2021-12-08T07:11:49Z
dc.date.available2021-12-08T07:11:49Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29373
dc.description.abstractTato bakalářská práce se svým obsahem a formou zakládá na edukačním modelu duševní hygieny, který je určen pro žáky pubescentního věku. O duševní hygieně je zde pojednáno jako o součásti zdravého životního stylu a předmětu výchovy ke zdraví. V teoretické části jsou zahrnuty literární prameny a zdroje, vztahující se k tématu. Intervenční program duševní hygieny byl aplikován v 7. třídě ZŠ Oskara Nedbala pro 29 žáků ve věkovém průměru 13 let. Vliv aplikovaného intervenčního programu duševní hygieny byl měřen pomocí vstupního a výstupního dotazníkového měření životních rytmů a spánkového režimu. Měření probíhalo i v kontrolní třídě. Samostatně byl také měřen vliv hodiny relaxace pomocí testů POMS. Tato hodina přinesla zajímavé výsledky v pozitivní změně v aktuálním psychickém stavu pubescentů.cze
dc.format68 s.
dc.format68 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzdravícze
dc.subjectvýchova ke zdravícze
dc.subjectduševní hygienacze
dc.subjectškolní prostředícze
dc.subjectpsychické zdraví žákacze
dc.subjectedukační model duševní hygienycze
dc.subjecthealtheng
dc.subjecthealth educationeng
dc.subjectmental hygieneeng
dc.subjectschool environmenteng
dc.subjectstudent?s mental healtheng
dc.subjecteducational model of mental hygieneeng
dc.titleEdukační model výuky duševní hygieny ve vybrané škole a její vliv na psychické zdraví pubescentů.cze
dc.title.alternativeEducational model of the subject mental hygiene and its influence on adolescents' mental health at concrete school.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag25251
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis with its content and form is based on the educational model of mental hygiene which is designed for the students in adolescent age. The thesis deals with the mental hygiene as a part of healthy lifestyle and a subject of healthy education. There are included literary sources and resources relating to the topic of the thesis. Intervention program of mental hygiene was applied on 7th year class of middle school Oskara Nedbala. 29 students were 13 years old in the average. The influence of applied mental hygiene intervention program was examined by means of entrence and final questionnaires of life rhythms and sleeping habits. This questioning was also used in control group. The influence of relaxation lesson was examined by means of POMS questioning. This lesson of relaxation brought an interesting result in positive change of students? actual mood state.eng
dc.date.accepted2012-06-05
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVKZu-AJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam