Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKornatovská, Zuzana
dc.contributor.authorBauerová, Miroslava
dc.date.accessioned2021-12-08T07:13:07Z
dc.date.available2021-12-08T07:13:07Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29418
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá intervenčním pohybovým programem pro děti s mentální a sluchovou disabilitou ve věku 8-15 let. Po celou dobu experimentování byl sledován vliv pohybové aktivity na zdravotní stav a hodnotovou orientaci probanda. Cílem práce bylo vytvoření pohybového programu zaměřeného na děti s mentální disabilitou, kde byla uplatněna psychomotorika. U vzorku dětí se sluchovou disabilitou se tyto psychomotorické hry využívaly pouze jako doplňková aktivita edukační hodiny. Pro splnění daného cíle bylo navrženo tříměsíční období vhodné pro aplikování předem připraveného programu. Na základě získaných poznatků a naměřených výsledků byly potvrzeny dva základní předpoklady: pohybová aktivita pozitivně působila na zdravotní stav probanda; realizací programu byla zlepšena osobnostní hodnotová orientace měřeného jedince.cze
dc.format75 s.
dc.format75 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectintervenční pohybový programcze
dc.subjectmentální disabilitacze
dc.subjectsluchová disabilitacze
dc.subjectpohybová aktivitacze
dc.subjectIntervention motion programeng
dc.subjectthe mental disabilityeng
dc.subjectthe hearing disabilityeng
dc.subjectthe motional acteng
dc.titleIntervenční pohybový program dětí se sluchovou a mentální disabilitou ve věkovém rozpětí 8-15 letcze
dc.title.alternativeIntervention motion children's program with auditory and mental disability for the age range from 8 to 15 yearseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag25691
dc.description.abstract-translatedThese bachelor thesis deal with the Intervention motion program for children from the age of 8 to 15 years, affected by the mental and hearing disability. The experimental phase of thesis was oriented towards motional activities and their influence on selected individuals as well as the value orientation of the specific personality. The main work objective was to prepare special motional training program, created on psychomotor basis, for children affected by mental disability. For the experimentation in area of hearing disability, psychomotor games were used as supplement activities only. Three months training period was proposed in order to fulfill all program tasks. Thanks to the experimentation inside this area and the comparison of measured results we can support the following statements: the motional activity has the positive influence on health of selected sample of probands; by the realization of well prepared training program one can increase the value personal orientation of specific individual.eng
dc.date.accepted2012-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam