dc.contributor.advisor | Šimková, Ivana | |
dc.contributor.author | Vačkářová, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:18:28Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:18:28Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29657 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na problematiku specifických poruch učení u žáků na 1. stupni ZŠ. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána problematika a teorie specifických poruch učení (dyslexie, dysgrafie a dysortografie). Diplomová práce je zaměřena především na diagnostiku SPU a možnosti reedukace a kompenzace těchto poruch. Druhá část diplomové práce je část praktická. Pro potřeby učitelů byl sestaven zásobník námětů a materiálů pro práci s dyslektickými, dysgrafickými a dysortografickými žáky. Cílem diplomové práce bylo pomoci učitelům a zlepšit práci ve výuce dětí se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.format | 103 s. (160 137 znaků). | |
dc.format | 103 s. (160 137 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Problematika specifických poruch učení u žáků na 1. stupni ZŠ v Českých Budějovicích | cze |
dc.title.alternative | Issues of specific disorders of children at an elementary school in the České Budějovice | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 21631 | |
dc.description.abstract-translated | The Thesis studies the issue of specific learning disorders of pupils attending the first grade of primary schools. It is divided into two parts. The theoretical part describes the issue and the theory of specific learning disorders, such as dyslexia, dysgraphia and dysortographia. The Thesis aims especially to diagnose the specific learining disorders and the possibilities of reeducation and compensation of such disorders. The second part of the Thesis is practical. A reservoir of themes and materials was made for teachers to help to work with the diagnosed pupils. The goal of the Thesis was to help the teachers to improve the education of children with such specific learning disorders in the first grade of primary schools. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Nosková, Milena | |