Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorVačkářová, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-08T07:18:28Z
dc.date.available2021-12-08T07:18:28Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29657
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na problematiku specifických poruch učení u žáků na 1. stupni ZŠ. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána problematika a teorie specifických poruch učení (dyslexie, dysgrafie a dysortografie). Diplomová práce je zaměřena především na diagnostiku SPU a možnosti reedukace a kompenzace těchto poruch. Druhá část diplomové práce je část praktická. Pro potřeby učitelů byl sestaven zásobník námětů a materiálů pro práci s dyslektickými, dysgrafickými a dysortografickými žáky. Cílem diplomové práce bylo pomoci učitelům a zlepšit práci ve výuce dětí se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠcze
dc.format103 s. (160 137 znaků).
dc.format103 s. (160 137 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleProblematika specifických poruch učení u žáků na 1. stupni ZŠ v Českých Budějovicíchcze
dc.title.alternativeIssues of specific disorders of children at an elementary school in the České Budějoviceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21631
dc.description.abstract-translatedThe Thesis studies the issue of specific learning disorders of pupils attending the first grade of primary schools. It is divided into two parts. The theoretical part describes the issue and the theory of specific learning disorders, such as dyslexia, dysgraphia and dysortographia. The Thesis aims especially to diagnose the specific learining disorders and the possibilities of reeducation and compensation of such disorders. The second part of the Thesis is practical. A reservoir of themes and materials was made for teachers to help to work with the diagnosed pupils. The goal of the Thesis was to help the teachers to improve the education of children with such specific learning disorders in the first grade of primary schools.eng
dc.date.accepted2012-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNosková, Milena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam