Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorDemeterová, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-08T07:50:50Z
dc.date.available2021-12-08T07:50:50Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-08-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29833
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o zpracování barevné modifikace Warteggova kresebného testu (WZT) učiteli 2. stupně základních škol. Cílem práce je porovnání způsobu zpracování WZT učiteli humanitních a přírodovědných oborů (aprobací). V teoretické části je uvedena charakteristika projektivních metod a charakteristika WZT a jeho barevné modifikace. Teoretická část dále popisuje symboliku barev a definuje profesi učitele. Empirická část se zabývá popisem rozdílů a shod 28 zpracování WZT učiteli humanitních oborů a 28 zpracování WZT učiteli přírodovědných oborů. Klíčová slova: projektivní metody, Warteggův kresebný test, barevná modifikace Warteggova kresebného testu, učitel 2. stupně základní školy, humanitní obor, přírodovědný obor.cze
dc.format132 s.
dc.format132 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprojektivní metodycze
dc.subjectWarteggův kresebný testcze
dc.subjectbarevná modifikace Warteggova kresebného testucze
dc.subjectučitel 2. stupně základní školycze
dc.subjecthumanitní oborcze
dc.subjectpřírodovědný obor.cze
dc.subjectprojective methodseng
dc.subjectWartegg drawing testeng
dc.subjectcolours modification of Wartegg drawing testeng
dc.subjecta secondary school teachereng
dc.subjecthumanistic disciplineeng
dc.subjectnatural science discipline.eng
dc.titlePorovnání zpracování barevné modifikace Warteggova kresebného testu u studentů psychologie a přírodovědných oborůcze
dc.title.alternativeHow does the teaching qualification influence the elaboration of colour modification of Wartegg drawing testeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23731
dc.description.abstract-translatedThis bachelor´s thesis deals with processing of colours modifications of Wartegg drawing test (WZT) done by secondary school teachers. Aim of the work is comparrison of WZT processing ways of humanistic discipline teachers with natural science disciplines teachers. Theoretical part of the work deals with characteristics of projective methods and with charateristics of WZT and its colours modifications. The theoretical part further describes symbolism of colours and defines the proffession of a teacher. Empirical part of the work is concerned with description of distinctions and concordances between 28 WZT processings done by humanistic disciplines teachers and 28 WZT processings done by natural scinence disciplines teachers.eng
dc.date.accepted2013-09-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVaněk, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam