Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorPecháčková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-08T07:50:51Z
dc.date.available2021-12-08T07:50:51Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29834
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou šikany na 1. stupni základních škol. Úvodní kapitoly popisují charakteristiku fenoménu šikany a možnosti prevence na 1. stupni základních škol. Praktická část se opírá o kvantitativní výzkum, který byl proveden mezi učiteli základních škol v okrese Tábor. Výstupem této části bylo zjistit, zda školy věnují pozornost prevenci šikany, zda existují již na 1. stupni ZŠ nějaká preventivní opatření proti šikaně a jestli učitelé ve vyučování využívají preventivní metody proti šikaně. Také byl poveden průzkum mezi žáky prvního stupně základní školy, který měl zjistit, jestli žáci rozumí slovu šikana. Výsledky výzkumu jsou graficky zobrazeny a vyhodnoceny. Závěr praktické části obsahuje doporučení k prevenci šikany.cze
dc.format70 s.
dc.format70 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectŠikanacze
dc.subjectnásilícze
dc.subjectdětská agresivitacze
dc.subjectučitelécze
dc.subject1. stupeň základní školycze
dc.subjectukazatelé šikanycze
dc.subjectoběti šikanycze
dc.subjectagresořicze
dc.subjectpreventivní opatření proti šikaně na 1. stupni základních školcze
dc.subjectpreventivní metody proti šikaně ve vyučování.cze
dc.subjectBullyingeng
dc.subjectviolenceeng
dc.subjectchildren?s aggressioneng
dc.subjectteacherseng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectindicators of bullyingeng
dc.subjectvictims of bullyingeng
dc.subjectaggressorseng
dc.subjectpreventative measures against bullying at the primary schoolseng
dc.subjectprevention methods of bullying in the lessons.eng
dc.titleSPECIFIKA PREVENCE ŠIKANY NA 1. STUPNI ZŠcze
dc.title.alternativeSPECIFICS OF PREVENTION OF CHICANE OF PRIMARY SCHOOLeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23732
dc.description.abstract-translatedThe final bachelor thesis deals with the bullying at the primary schools. Introductory chapters describe the characteristics of the phenomenon of bullying and possibilities of prevention at the primary schools. The practical part is based on quantitative research that was done with teachers from the primary schools in Tábor district. The outcome of this part was to determine whether schools pay attention to the prevention of bullying, whether there are already some preventative measures against bullying at the primary schools and whether teachers use the preventive methods against bullying in the lessons. There was also done exploration between the pupils of primary schools; survey was to determine whether pupils understood the word bullying. The research results are graphically depicted and evaluated. The end of the practical part includes recommendations for the prevention of bullying.eng
dc.date.accepted2013-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam