dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Soupírová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:50:52Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:50:52Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29838 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá významem naplňování fyziologických potřeb dítěte v mateřské škole. Teoretická část je zaměřena na popis potřeb dítěte z pohledu psychologů, dětských lékařů a pedagogů. Uvádí podmínky vzdělávání obsažené v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Upozorňuje na význam efektivní komunikace jako základního nástroje v naplňování fyziologických potřeb dítěte v mateřské škole. Připomíná důsledky nenaplňování potřeb dítěte v mateřské škole. Praktická část je zaměřena na vysledování použití efektivní komunikace učitelkou a nepedagogickým personálem v souvislosti s naplňováním fyziologických potřeb dítěte v režimu dne mateřské školy. | cze |
dc.format | 57 s. (54 592 znaků) | |
dc.format | 57 s. (54 592 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Efektivní komunikace | cze |
dc.subject | fyziologické potřeby | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | podmínky | cze |
dc.subject | potřeby | cze |
dc.subject | conditions | eng |
dc.subject | effective communication | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | needs | eng |
dc.subject | physiological needs | eng |
dc.title | Naplňování fyziologických potřeb dítěte v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | The Fulfilment of physiological Needs of Child in Kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 23947 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the significance meeting the physiological needs of children in kindergarten. The theoretical part is focused on the description of the child's needs from the perspective of psychologists, pediatricians, and educators. Indicates the conditions contained in the education in Frame Educational Programme for Pre-school Education. Highlights the importance of effective communication as a basic tool in meeting the physiological needs of the child in kindergarten. Reminds consequences of non-fulfillment of needs of the child in kindergarten. Practikal part is focused on tracing the use of effective communication teacher and non-teaching personnel in connection with the fulfillment of physiological needs of the child in the mode of kindergarten. | eng |
dc.date.accepted | 2013-04-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |