Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorSoupírová, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-08T07:50:52Z
dc.date.available2021-12-08T07:50:52Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29838
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá významem naplňování fyziologických potřeb dítěte v mateřské škole. Teoretická část je zaměřena na popis potřeb dítěte z pohledu psychologů, dětských lékařů a pedagogů. Uvádí podmínky vzdělávání obsažené v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Upozorňuje na význam efektivní komunikace jako základního nástroje v naplňování fyziologických potřeb dítěte v mateřské škole. Připomíná důsledky nenaplňování potřeb dítěte v mateřské škole. Praktická část je zaměřena na vysledování použití efektivní komunikace učitelkou a nepedagogickým personálem v souvislosti s naplňováním fyziologických potřeb dítěte v režimu dne mateřské školy.cze
dc.format57 s. (54 592 znaků)
dc.format57 s. (54 592 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectEfektivní komunikacecze
dc.subjectfyziologické potřebycze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpodmínkycze
dc.subjectpotřebycze
dc.subjectconditionseng
dc.subjecteffective communicationeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectneedseng
dc.subjectphysiological needseng
dc.titleNaplňování fyziologických potřeb dítěte v mateřské školecze
dc.title.alternativeThe Fulfilment of physiological Needs of Child in Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23947
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the significance meeting the physiological needs of children in kindergarten. The theoretical part is focused on the description of the child's needs from the perspective of psychologists, pediatricians, and educators. Indicates the conditions contained in the education in Frame Educational Programme for Pre-school Education. Highlights the importance of effective communication as a basic tool in meeting the physiological needs of the child in kindergarten. Reminds consequences of non-fulfillment of needs of the child in kindergarten. Practikal part is focused on tracing the use of effective communication teacher and non-teaching personnel in connection with the fulfillment of physiological needs of the child in the mode of kindergarten.eng
dc.date.accepted2013-04-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam