Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněk, Jan
dc.contributor.authorMitísková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T07:51:13Z
dc.date.available2021-12-08T07:51:13Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29889
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je kvalitativní výzkum založený na grounded teorii, ve kterém se snažím zjišťovat vývoj sociální percepce handicapovaných žáků pedagogy Základní školy praktické Milevsko. V teoretické části definuji pojmy ? sociální percepce, percepční chyby, stereotypy, atribuce příčin, implicitní teorie osobnosti, stereotypy, stigmatizace, labeling, komunikace, paměť, handicap. Cílem metodologické části je objasnit základy zakotvené teorie použitím metody polostrukturovaného rozhovoru a pozorování. Jednotku zkoumání tvořila jedna organizace, jednotkou zjišťování byli čtyři pedagogové. V souladu s metodologií byly získávány údaje pro interpretaci. Po provedení kvalitativního výzkumu sumarizovat zjištěné vzorce sociální percepce (a jejich vývoj) a najít posuny v oblasti sociálních stereotypů v chování odborníků k handicapovaným žákům. V interpretační části se zabývám třemi dílčími výzkumnými otázkami, které vychází z teoretického rámce mé práce a mají přispět k objasnění hlavní výzkumné otázky. Interpretace vychází ze zakotvené teorie Strausse a Corbinové (1999) a bylo při ní užito otevřené a axiální kódování. V závěrucze
dc.format57 s.
dc.format57 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthandicapcze
dc.subjectlabelingcze
dc.subjectpraktická školacze
dc.subjectsociální percepcecze
dc.subjectstereotypycze
dc.subjecthandicapeng
dc.subjectlabelingeng
dc.subjectpractical schooleng
dc.subjectsocial perceptioneng
dc.subjectstereotypeseng
dc.titleVývoj sociální percepce lidí s handicapem pracovníky Základní školy praktické Milevskocze
dc.title.alternativeEvolution of social perception of people with handicap in Grade school for children with special needs of teachingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24640
dc.description.abstract-translatedTitle of the thesis: The target of my dissertation is the qualitative research based on grounded theory in which I am trying to detect the development of social perception of disadvantaged pupils at ?Základní škola praktická? in Milevsko. In the theoretical part I am giving a definition of terms ? social perception, perceptions´mistakes, stereotype, labeling, stigmatization, communication, mental handicap and memory, episodic memory and autobiographical memory. The target of the methodical part is to clarify the basics of grounded theory by using the methody of half-structured depth interview and observation. After implementation of qualitative research I want to summarize the discovered patterns of social perception and to find the movements in the field of social stereotypes in the specialists´approach to disadvantaged pupils.eng
dc.date.accepted2013-04-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam