Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČerný, Rostislav
dc.contributor.authorAdamcová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T07:51:14Z
dc.date.available2021-12-08T07:51:14Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29891
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá rozborem jednotlivých učebnic, zejména porovnáním informací znalostí vyšších rostlin. Analyzuje množství odborné terminologie, průběžné opakování učiva, možnosti praktických úkolů i grafickou stánku učebnic. Bylo zjištěno, že učebnice splňují požadavky rámcového vzdělávacího programu, vydaného ministerstvem školství, ale pomocí analýzy se přišlo i na velké rozdíly v učivu hodnocených učebnic. Praktická část se věnuje skladbě dotazníku pro žáky sedmých tříd, jeho vyhodnocení a porovnání mezi jednotlivými školami. Vyhodnocení jednotlivých otázek a úspěšnost tří různých škol je zobrazeno ve formě grafů pro lepší přehlednost. Součástí praktické části jsou uvedeny příklady vyplněných dotazníků.cze
dc.format71 str.
dc.format71 str.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsystematikacze
dc.subjectvyšší rostlinycze
dc.subjectučebnicecze
dc.subjectsrovnávánícze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectgrafycze
dc.subjectsystematicseng
dc.subjecthigher plantseng
dc.subjecttextbookseng
dc.subjectcomparingeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectchartseng
dc.titlePředpokládané znalosti systematiky vyšších rostlin na základě rozboru učebnic přírodopisucze
dc.title.alternativeAnticipated knowledge of vascular plant systematics based on textbook analyseseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24646
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is divided in two parts ? theoretical and practical. The theoretical part is focused on analyzing particular textbooks especially by comparing information about systematics of higher plants. It analyzes amount of technical terminology, periodical revision of subject matter, possibilities of practical assignments and graphical aspect of textbooks. It was find out that all textbooks meet the requirements of framework educational programme issued by Ministry of Education but using the analysis there is an evident difference in subject matter of included textbooks. The practical part is focused on structure of the questionnaire for students of seventh grade, its assessment and comparing between all schools. Assessment of particular questions and success rate of different schools is displayed in charts for better clarity. This part includes examples of filled-in forms.eng
dc.date.accepted2013-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePřu-Chucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam