dc.contributor.advisor | Černý, Rostislav | |
dc.contributor.author | Adamcová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:51:14Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:51:14Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29891 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá rozborem jednotlivých učebnic, zejména porovnáním informací znalostí vyšších rostlin. Analyzuje množství odborné terminologie, průběžné opakování učiva, možnosti praktických úkolů i grafickou stánku učebnic. Bylo zjištěno, že učebnice splňují požadavky rámcového vzdělávacího programu, vydaného ministerstvem školství, ale pomocí analýzy se přišlo i na velké rozdíly v učivu hodnocených učebnic.
Praktická část se věnuje skladbě dotazníku pro žáky sedmých tříd, jeho vyhodnocení a porovnání mezi jednotlivými školami. Vyhodnocení jednotlivých otázek a úspěšnost tří různých škol je zobrazeno ve formě grafů pro lepší přehlednost. Součástí praktické části jsou uvedeny příklady vyplněných dotazníků. | cze |
dc.format | 71 str. | |
dc.format | 71 str. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | systematika | cze |
dc.subject | vyšší rostliny | cze |
dc.subject | učebnice | cze |
dc.subject | srovnávání | cze |
dc.subject | dotazník | cze |
dc.subject | grafy | cze |
dc.subject | systematics | eng |
dc.subject | higher plants | eng |
dc.subject | textbooks | eng |
dc.subject | comparing | eng |
dc.subject | questionnaire | eng |
dc.subject | charts | eng |
dc.title | Předpokládané znalosti systematiky vyšších rostlin na základě rozboru učebnic přírodopisu | cze |
dc.title.alternative | Anticipated knowledge of vascular plant systematics based on textbook analyses | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24646 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is divided in two parts ? theoretical and practical. The theoretical part is focused on analyzing particular textbooks especially by comparing information about systematics of higher plants. It analyzes amount of technical terminology, periodical revision of subject matter, possibilities of practical assignments and graphical aspect of textbooks. It was find out that all textbooks meet the requirements of framework educational programme issued by Ministry of Education but using the analysis there is an evident difference in subject matter of included textbooks.
The practical part is focused on structure of the questionnaire for students of seventh grade, its assessment and comparing between all schools. Assessment of particular questions and success rate of different schools is displayed in charts for better clarity. This part includes examples of filled-in forms. | eng |
dc.date.accepted | 2013-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Přu-Chu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |