Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDastlík, Lukáš
dc.contributor.authorDvořáková, Pavla
dc.date.accessioned2021-12-08T07:51:18Z
dc.date.available2021-12-08T07:51:18Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29898
dc.description.abstractObsahem bakalářské práce je problematika výchovných prostředků. K nejvíce používaným patří odměna a trest, které jsou však zároveň se svými klady i zápory velice diskutované. Teoretická část se zabývá různými pohledy, názory i jinými možnými přístupy v této oblasti. Poukazuje na tradiční i novější možnosti výchovného působení na dítě v rodině i mateřské škole. Součástí práce je také psychologický pohled na morální vývoj dítěte, jeho možné prožívání. V praktické části je vyhodnocen a zpracován výzkum formou dotazníkového šetření v prostředí mateřské školy a v rodině, který byl veden ve čtyřech mateřských školách. Doplňující informace poskytly rozhovory s dětmi.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectOdměnacze
dc.subjecttrestcze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvýchovné prostředkycze
dc.subjectmorální vývoj.cze
dc.subjectrewardeng
dc.subjectpunishmenteng
dc.subjecteducationeng
dc.subjecteducational toolseng
dc.subjectmoral valueseng
dc.titleOdměna a trest v životě předškolního dítětecze
dc.title.alternativeEward and punishment in the life of a preschool childeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24684
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor paper examines the issue of educational tools. Rewards and punishments, though used most frequently, belong also to those tools whose merits and demerits are extensively discussed. The theoretical section offers different opinions and angles of view together with a range of possible approaches to upbringing and education. The section explores both the traditional and the contemporary methods available to bring children up in families and at infant schools. Moreover, this section of the paper presents a psychological insight into the children's perception and the manner in which they embrace moral values. The practical section processes and evaluates the results of research conducted in families and at four infant schools with reliance on a questionnaire. Additional bits of information were obtained by interviewing the children.eng
dc.date.accepted2013-04-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam