Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHelalová, Regina
dc.contributor.authorDokulil, Aleš
dc.date.accessioned2021-12-08T07:51:22Z
dc.date.available2021-12-08T07:51:22Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29905
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na metodu učení angličtiny pomocí hudby a populárních písní. Popisuje tuto metodu a posuzuje její výhody a nevýhody. V teoretické části se zaměřuje na akademické texty vysvětlující a pojednávající na toto téma. V praktické části představuje vlastní výzkum provedený autorem této práce, který studuje rozšíření dané metody na českých školách a názory učitelů. V závěru se autor zamýšlí nad tím, zda je tato metoda užitečná a efektivní a zda by měla být na školách při výuce dětí používána.cze
dc.format59 s. (95 000 znaků)
dc.format59 s. (95 000 znaků)
dc.language.isoeng
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpopulární hudbacze
dc.subjecthudební psychologiecze
dc.subjectvýuka angličtiny jako cizího jazyka (T.E.F.L.)cze
dc.subjectpíseňcze
dc.subjecttextcze
dc.subjectgramatikacze
dc.subjectslovní zásobacze
dc.subjectvýslovnost.cze
dc.subjectKey words: pop-musiceng
dc.subjectmusic psychologyeng
dc.subjectTeaching English as a Foreign Languageeng
dc.subjectsongeng
dc.subjectlyricseng
dc.subjectgrammareng
dc.subjectvocabularyeng
dc.subjectpronunciationeng
dc.titleThe Pros and Cons of Using Pop Music in English Primary-Level Lessonscze
dc.title.alternativeThe Pros and Cons of Using Pop Music in English Primary-Level Lessonseng
dc.title.alternativeVýhody a nevýhody používání populání hudby při výuce angličtiny na základních školáchcze
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24741
dc.description.abstract-translatedThis work focuses on methods of learning English through music and lyrics of popular songs. It explains the method and describes its advantages and disadvantages. In its theoretical part, it looks at academic writings explaining and critiquing this approach. In its practical part, it includes the author's own research on the extent this method is practiced at Czech primary schools and on the teachers's attitudes to it. The author attempts to conclude whether this method can be effective and whether it should be used in teaching children English.eng
dc.date.accepted2013-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJu-HVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam