dc.contributor.advisor | Helalová, Regina | |
dc.contributor.author | Dokulil, Aleš | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:51:22Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:51:22Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29905 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce je zaměřena na metodu učení angličtiny pomocí hudby a populárních písní. Popisuje tuto metodu a posuzuje její výhody a nevýhody. V teoretické části se zaměřuje na akademické texty vysvětlující a pojednávající na toto téma. V praktické části představuje vlastní výzkum provedený autorem této práce, který studuje rozšíření dané metody na českých školách a názory učitelů. V závěru se autor zamýšlí nad tím, zda je tato metoda užitečná a efektivní a zda by měla být na školách při výuce dětí používána. | cze |
dc.format | 59 s. (95 000 znaků) | |
dc.format | 59 s. (95 000 znaků) | |
dc.language.iso | eng | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | populární hudba | cze |
dc.subject | hudební psychologie | cze |
dc.subject | výuka angličtiny jako cizího jazyka
(T.E.F.L.) | cze |
dc.subject | píseň | cze |
dc.subject | text | cze |
dc.subject | gramatika | cze |
dc.subject | slovní zásoba | cze |
dc.subject | výslovnost. | cze |
dc.subject | Key words: pop-music | eng |
dc.subject | music psychology | eng |
dc.subject | Teaching English as a Foreign Language | eng |
dc.subject | song | eng |
dc.subject | lyrics | eng |
dc.subject | grammar | eng |
dc.subject | vocabulary | eng |
dc.subject | pronunciation | eng |
dc.title | The Pros and Cons of Using Pop Music in English Primary-Level Lessons | cze |
dc.title.alternative | The Pros and Cons of Using Pop Music in English Primary-Level Lessons | eng |
dc.title.alternative | Výhody a nevýhody používání populání hudby při výuce angličtiny na základních školách | cze |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24741 | |
dc.description.abstract-translated | This work focuses on methods of learning English through music and lyrics of popular songs. It explains the method and describes its advantages and disadvantages. In its theoretical part, it looks at academic writings explaining and critiquing this approach. In its practical part, it includes the author's own research on the extent this method is practiced at Czech primary schools and on the teachers's attitudes to it. The author attempts to conclude whether this method can be effective and whether it should be used in teaching children English. | eng |
dc.date.accepted | 2013-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJu-HVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |