dc.contributor.advisor | Černý, Rostislav | |
dc.contributor.author | Rákosníková, Tamara | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:51:24Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:51:24Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-01-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29908 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na využití vodního biotopu k výuce základů ekologie. V první řadě je proveden rozbor dostupných učebnic, jak z hlediska ekologického, tak i z hlediska taxonomického. V další fází se bakalářská práce zabývá charakteristikou vybraného vodního biotopu, v němž autorka provádí průzkum. Průzkum se zaměřuje především na přítomné taxonomické jednotky. Na základě zjištěných údajů je vypracován projekt, didakticko-metodické postupy, sloužící k ověření a upevnění probíraného učiva. V projektu jsou navrženy aktivity s tématikou ekologie vodního biotopu, často doprovázené pracovními listy, a dále hry s ekologickým podtextem. | cze |
dc.format | 41 | |
dc.format | 41 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | ekologie | cze |
dc.subject | projekt | cze |
dc.subject | vodní biotop | cze |
dc.subject | rybník | cze |
dc.subject | učebnice | cze |
dc.subject | ekologické hry | cze |
dc.subject | pracovní listy | cze |
dc.subject | ecology | eng |
dc.subject | project | eng |
dc.subject | aquatic biotope | eng |
dc.subject | pond | eng |
dc.subject | textbooks | eng |
dc.subject | ecology games | eng |
dc.subject | worksheets | eng |
dc.title | Využití vodního biotopu k výuce základů ekologie - projekt | cze |
dc.title.alternative | The use of aquatic biotope for teaching fundamentals of ecology - project | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24755 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelors thesis focuses on the use of aquatic habitat for teaching fundamentals of ecology. First, there is an analysis of available textbooks, both in terms of ecological and taxonomical in terms. In the next phase of the work is concerned with the characteristics of selected aquatic habitat, in which the author carried out a survey. The survey focuses primarily on the present taxonomic units. Based on the collected data is elaborated project didactic-methodological procedures used to verify and consolidation-study curriculum. The project activities are designed with the theme of ecology aquatic habitat, often accompanied by worksheets and games with ecological overtones. | eng |
dc.date.accepted | 2013-02-04 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Přu-Chu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |