dc.contributor.advisor | Jandová, Renata | |
dc.contributor.author | Kašpírková, Hana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:51:37Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:51:37Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29927 | |
dc.description.abstract | V této bakalářské práci na téma Možnosti diagnostiky v mateřské škole, jsem se v teoretické části nejprve zabývala definicí pedagogicko-psychologické diagnostiky a pojmy s tím souvisejícími. Dále jsem zde uvedla jednotlivá vývojová období dítěte předškolního věku, nastínila funkci mateřské školy a následně jsem se zaměřila na jednotlivé diagnostické metody, které mohou běžně používat učitelky mateřských škol.
V praktické části jsem se zabývala pozorováním dětí v mateřské škole, zejména dětí předškolního věku. Pozorování jsem doplnila diagnostickými testy a projektivními metodami, které jsem v konečné fázi vyhodnotila. Dále jsem uplatnila metodu rozhovoru, který jsem vedla s jednotlivými dětmi. Na závěr praktické části jsem zařadila přehled diagnostických metod, které se v mateřské škole používají nejčastěji. | cze |
dc.format | 51 s. (69 463 znaků) | |
dc.format | 51 s. (69 463 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Diagnostika | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | dítě. | cze |
dc.title | Možnosti diagnostiky v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Diagnostic options in the kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 25171 | |
dc.description.abstract-translated | In this thesis - Possibilities of diagnosis in nursery school ? I was deal with definition of pedagogical-psychological diagnosis and related terms. Here are too each developmental periods of preschool child, I described function of nursery school and I was focused on each diagnostical methods, which can use teachers in nursery school.
In practical part I did observation of children in nursery school, I was focused on preschool children. I completed my observation by diagnostical tests and projective methods, which were evaluated in final phase. Next I performed the method of interview with each child. In the last part of practical section is overview of diagnosis methods, that are most used in nursery school. | eng |
dc.date.accepted | 2013-04-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |