Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorKašpírková, Hana
dc.date.accessioned2021-12-08T07:51:37Z
dc.date.available2021-12-08T07:51:37Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29927
dc.description.abstractV této bakalářské práci na téma Možnosti diagnostiky v mateřské škole, jsem se v teoretické části nejprve zabývala definicí pedagogicko-psychologické diagnostiky a pojmy s tím souvisejícími. Dále jsem zde uvedla jednotlivá vývojová období dítěte předškolního věku, nastínila funkci mateřské školy a následně jsem se zaměřila na jednotlivé diagnostické metody, které mohou běžně používat učitelky mateřských škol. V praktické části jsem se zabývala pozorováním dětí v mateřské škole, zejména dětí předškolního věku. Pozorování jsem doplnila diagnostickými testy a projektivními metodami, které jsem v konečné fázi vyhodnotila. Dále jsem uplatnila metodu rozhovoru, který jsem vedla s jednotlivými dětmi. Na závěr praktické části jsem zařadila přehled diagnostických metod, které se v mateřské škole používají nejčastěji.cze
dc.format51 s. (69 463 znaků)
dc.format51 s. (69 463 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDiagnostikacze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectdítě.cze
dc.titleMožnosti diagnostiky v mateřské školecze
dc.title.alternativeDiagnostic options in the kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag25171
dc.description.abstract-translatedIn this thesis - Possibilities of diagnosis in nursery school ? I was deal with definition of pedagogical-psychological diagnosis and related terms. Here are too each developmental periods of preschool child, I described function of nursery school and I was focused on each diagnostical methods, which can use teachers in nursery school. In practical part I did observation of children in nursery school, I was focused on preschool children. I completed my observation by diagnostical tests and projective methods, which were evaluated in final phase. Next I performed the method of interview with each child. In the last part of practical section is overview of diagnosis methods, that are most used in nursery school.eng
dc.date.accepted2013-04-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam