Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorVeselá, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-08T07:52:06Z
dc.date.available2021-12-08T07:52:06Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29964
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Režim dne dítěte předškolního věku po příchodu z mateřské školy domů, a to z pohledu rodičů" se v teoretické části zabývá v obecné rovině specifiky a potřebami dítěte předškolního věku. V užším pojetí rozebírá režim dne, rituály a aktuální změny životního stylu. Cílem práce bylo zmapovat režim dne dětí z pohledů rodičů, zda mají potřebný pravidelný denní řád, jak vypadá a co ho ovlivňuje. Pro splnění vytyčeného cíle bylo využito kvalitativního výzkumného šetření, konkrétně metody polostrukturovaného rozhovoru. Všechny rozhovory s rodiči byly absolvovány v jižních Čechách. Z uskutečněných rozhovorů vyplývá, že se rodiče o režim snaží, ale dětem chybí přítomnost prarodičů, každodenní hry s otci, nadměrně sledují televizi a navštěvují větší počet zájmových kroužků.cze
dc.format68 s.
dc.format68 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDenní režimcze
dc.subjectpotřebycze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectrituálycze
dc.subjectživotní styl.cze
dc.subjectDay regimeeng
dc.subjectneedseng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectdaily routineeng
dc.subjectlifestyle.eng
dc.titleRežim dne dítěte předškolního věku po příchodu z MŠ domů, a to z pohledu rodičů.cze
dc.title.alternativeThe daily regime of the preschool child after returning home from kindergarten, from the parents´ point of view.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28673
dc.description.abstract-translatedMy bachelor work "The day regime of a child at preschool age after coming from nursery home from the parents? point of view" in its theoretical part covers, on general level, specifications and needs of the preschool age. In a narrow point of view it concerns the day regime, rituals as well as changes of lifestyle. The goal of my work was to map children?s day regime from parents? point of view showing if they have suitable daily routine, what it looks like and what influences it. To reach the goal I used qualitative researches. To be concrete I used half-structured interview. All the interviews with parents took place in South Bohemia. From all the interviews it results that the parents try to have some regime, but the children miss the grandparents? presence as well as everyday games with fathers. The children watch TV too much and they attend higher number of interest groups.eng
dc.date.accepted2013-04-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam