Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGarabiková Pártlová, Margareta
dc.contributor.authorJelínková, Zuzana
dc.date.accessioned2021-12-08T07:52:21Z
dc.date.available2021-12-08T07:52:21Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29982
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o využití projektové výuky ve středním odborném vyučování. V teoretické části shrnuje vymezení pojmů, včetně diskuze o postavení projektové výuky v pedagogické teorii. Dále je popsán historický kontext, charakteristika a vymezení působení v kurikulárních dokumentech. Praktická část pojednává o tvorbě a realizaci vlastního projektu na střední odborné škole v rámci ekologického vzdělávání. Výzkum práce se zaměřuje na zhodnocení principů projektové výuky v praxi. Výsledky práce jasně ukazují naplnění principů a vysoký potenciál využití projektové výuky pro naplnění definovaných klíčových kompetencí v rámci rámcového vzdělávacího programu.cze
dc.format43 s.
dc.format43 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectProjektová výukacze
dc.subjectprincipycze
dc.subjectstřední odborná školacze
dc.subjectekologiecze
dc.subjectProject based learningeng
dc.subjectprincipleseng
dc.subjectvocational schooleng
dc.subjectecologyeng
dc.titleVyužití projektové metody ve výuce studentů střední zemědělské školycze
dc.title.alternativeThe using of project method in education of students of secondary agriculture schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28955
dc.description.abstract-translatedThe thesis concerns the usage of project based learning in vocational schools. In theoretical part we summarize definitions, including discussion of role of project based learning in pedagogical theory. Then historical concept follows, characterisation and integration of project based learning into curricula documents. Practical part concerns about creations and realization of own project in vocational school during ecological education. Research focuses at evaluation of principles of project based learning in real situation. Results of thesis show fulfilling of principles and high potential of using project based learning for obtaining the key competences which are defined for high school education.eng
dc.date.accepted2013-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam