dc.contributor.advisor | Dvořáková, Miloslava | |
dc.contributor.author | Říhová, Pavlína | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:52:31Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:52:31Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29993 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá emocionálními projevy problémového chování u dětí předškolního věku. Teoretická část seznamuje s charakteristikou předškolního dítěte, vlivem normy na jeho projevy chování a možným problémovým chováním. Zabývá se hyperkinetickými poruchami ? problematikou ADHD, opozičním
a agresivním chováním a často doprovázejícími specifickými poruchami učení. Dále popisuje projevy nadaného dítěte. Praktická část dále projevy zaznamenává u vytipovaných dětí. Dlouhodobý kvalitativní výzkum má potvrdit či vyvrátit stanovené výzkumné otázky a nabídnout možnosti adekvátního řešení pomocí konkrétních činností. | cze |
dc.format | 69 s. | |
dc.format | 69 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | emocionální projevy | cze |
dc.subject | ADHD | cze |
dc.subject | ODD | cze |
dc.subject | agresivita | cze |
dc.subject | SPU | cze |
dc.subject | nadané dítě | cze |
dc.subject | emotional expressions | eng |
dc.subject | ADHD | eng |
dc.subject | ODD | eng |
dc.subject | aggression | eng |
dc.subject | SPU | eng |
dc.subject | talented child | eng |
dc.title | Diagnostika emocionálních problémů a chování dítěte předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | Diagnostics of emotional disorders and behavior preschool child | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 29103 | |
dc.description.abstract-translated | This bachalor´s work deals with emotional symptoms of problematic behaviour of the preschool children. The characteristic of preschool children as well as possible problematic behaviour and its impacts are explained in the theoretical part. It deals with hyperkinetic disorders, such as ADHD problematic, opposition and aggressive behaviour and different learning disorders which can be closely related to them. This work also describes the symptoms of a talented child. The symptoms of selected childs are mentioned in the practical part of this work. The long-term qualitative research should confirm or prove false the given research questions and should propose the possibilities of an appropriate solution by the means of particular activities. | eng |
dc.date.accepted | 2013-04-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |