Prohlížení Zemědělská fakulta dle autora "Švarcová, Marie"
-
Analýza distribučních cest
Fraňková, Tereza (Jihočeská univerzita, 2005) -
Analýza marketingové činnosti vybrané firmy
Křížová, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2006) -
Aplikace marketingu ve vybrané firmě
Budayová, Petra (Jihočeská univerzita, 2005) -
Marketingové plánování ve vybrané firmě
Šanda, Jiří (Jihočeská univerzita, 2005) -
Marketingový mix ve vybrané firmě
Vrána, Jan (Jihočeská univerzita, 2008)Předmětem této diplomové práce je analýza stávajícího marketingového mixu, zhodnocení v rámci podnikových cílů a návrhy pro zvýšení prodeje produktů analyzovaného podniku. Diplomová práce je zpracovávána v podmínkách velkého ... -
Marketingový výzkum trhu s vybranou komoditou
Kliková, Irena (Jihočeská univerzita, 2006) -
Promotion jako nástroj marketingového mixu
Vondráčková, Hana (Jihočeská univerzita, 2006) -
Promotion potravinářských řetězců
Marhoun, Petr (Jihočeská univerzita, 2006) -
PROMOTION VE FIRMĚ VÝSTAVIŠTĚ ČESKÉ BUDĚJOVICE, A. S.
Chrást, Pavel (Jihočeská univerzita, 2007)Hlavní cílem diplomové práce je charakterizovat a následně najít způsob k zhodnocení propagace v roce 2005 ve vybrané firmě Výstaviště České Budějovice a.s. Použitá metoda pro zhodnocení efektivnosti propagace porovnává ... -
Propagace značky vybrané firmy na trhu potravin
Voráček, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2008)Cílem diplomové práce je analyzovat, v rámci spotřebního družstva Jednota České Budějovice, vnímání značky a účinnost reklamy na maloobchodním trhu potravin segmentovaném podle velikosti sídel. Navrhnout případnou změnu ... -
Uvedení produktu na trh
Knotková, Jana (Jihočeská univerzita, 2005) -
Výzkum účinnosti vybraných propagačních prostředků
Lorenc, Vít (Jihočeská univerzita, 2006)