Prohlížení Zemědělská fakulta dle autora "Tichá, Lucie"
-
Analýza úrovně ubytovacích a pohostinských služeb ve vybraném regionu
Nartovský, Jiří (Jihočeská univerzita, 2005) -
Marketing na úrovni měst a obcí
Krčmářová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2005) -
Možnosti financování rozvoje regionu z fondů EU
Holická, Šárka (Jihočeská univerzita, 2005) -
Možnosti financování rozvoje regionu z fondů EU
Stibalová, Věra (Jihočeská univerzita, 2005) -
Možnosti rozvoje cestovního ruchu ve vybraném regionu
Hořejší, Lenka (Jihočeská univerzita, 2005) -
Možnosti rozvoje cestovního ruchu ve vybraném regionu
Vokatý, Pavel (Jihočeská univerzita, 2005) -
Možnosti uplatnění českých podnikatelských subjektů na trzích jihovýchodní Asie
Rybecký, Jiří (Jihočeská univerzita, 2006) -
Nákupní chování spotřebitele ve vztahu k produktům zdravé výživy
Zelenda, Luboš (Jihočeská univerzita, 2006) -
Rozvoj elektronického obchodování na českém spotřebitelském trhu
Kortus, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2005) -
Stanovení obchodní strategie vybraného podniku služeb
Kolářová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2008)Hlavním cílem mé diplomové práce je analýza stávající obchodní strategie zkoumaného subjektu. Na základě podrobné analýzy marketingu, konkurence a pozice cestovní kanceláře na trhu je vytvořena nová obchodní strategie, ... -
Tvorba a implementace marketingové strategie ve vybraném podniku
Šváchová, Marta (Jihočeská univerzita, 2005) -
Vstup firmy na zahraniční trhy
Peterka, Aleš (Jihočeská univerzita, 2005)