• Analýza vnějšího a vnitřního prostředí jako součást tvorby podnikatelského záměru 

      Průchová, Petra (Jihočeská univerzita, 2009)
      Diplomová práce se zabývá významem analýzy tržního prostředí, jako součástí přípravy k založení společnosti. Teoretická část se věnuje podstatě podnikání, podnikatelskému záměru, jeho významu a struktuře, charakteristice ...
    • Analýza vnitřního a vnějšího prostředí ve vybraném zemědělském podniku 

      Řezník, Luboš (Jihočeská univerzita, 2019)
      Můžeme konstatovat, že každý zemědělský podnik čelí spoustu faktorům, které výrazně ovlivňují jejich činnost. Na základě těchto aspektů se pojmy jako management, marketing, vnitřní a vnější prostředí dostávají stále více ...
    • Marketingový mix vybraného pivovaru 

      Nováková, Šárka (Jihočeská univerzita, 2020)
      Teoreticko-metodická analýza základního problému bude v diplomové práci souviset s problematikou saturovaných trhů, kde roste význam marketingového řízení firmy. Firmy, které ve své činnosti využívají marketingový management, ...