Prohlížení Zemědělská fakulta dle předmětu "Porterův model"
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
-
Analýza konkurenceschopnosti vybrané firmy
(Jihočeská univerzita, 2009)V diplomové práci byly prováděny analýzy prostředí ve společnosti SG- Geotechnika a.s. za účelem zjištění její konkurenční pozice. Byly aplikovány metody a postupy strategického řízení na společnost SG - Geotechnika a.s., ... -
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
(Jihočeská univerzita, 2011)Hlavním cílem této diplomové práce je analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku ? STAKOPLAST CZ, spol. s r.o., výrobce platových oken a dveří na českém trhu. Na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a SWOT ... -
Analýza vnějího prostředí vybraného podniku
(Jihočeská univerzita, 2010)Zhodnocení současné situace a postavení vybraného podniku na trhu prostřednictvím analýz vnějšího prostředí. Na základě dosažených výsledků navržení podnikové strategie a opatření pro úspěšné řízení podniku. -
Ananlýza konkurenceschopnosti vybraného podniku.
(Jihočeská univerzita, 2009)Pomocí metod a postupů strategického řízení byla zhodnocena tržní pozice a konkurenceschopnost podniku OSIVA BORŠOV, spol. s r.o. Analyzováno bylo vnitřní i vnější prostředí tohoto podniku. Použity byly následující analýzy: ... -
Konkurenceschopnost vybraných sportovních center v Českých Budějovicích
(Jihočeská univerzita, 2008)Tato diplomová práce je zaměřená na sportovní centra, která zákazníkům poskytují širokou škálu služeb v oblasti sportu, relaxace a často zmiňované wellness. Hlavním cílem diplomové práce bylo posoudit konkurenceschopnost ... -
Podnikatelský plán NEcukrárny
(Jihočeská univerzita, 2019)Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu. Má za úkol vytvořit reálný návrh pro založení a následné otevření podniku NEcukrárny. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická, na kterou je navázána praktická ... -
Strategické řízení a jeho uplatnění ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem diplomové práce je zhodnocení strategického řízení zkoumaného podniku a na základě získaných poznatků navržení strategie pro jeho budoucí působení na trhu s barelovou vodou. Teoretická část je věnována základním ...