• Analýza současného stavu a návrhy pro budoucí rozvoj zvoleného podniku 

      Trčková, Petra (Jihočeská univerzita, 2007)
      Cílem diplomové práce je analýza současného stavu podniku a dosažení komprace současných požadavků zákazníků s kapacitami dané firmy. Výsledkem této práce je navržení určitého zlepšení v řídících procesech a organizační ...
    • Konkurenceschopnost vybraného podniku a její hodnocení 

      Karásková, Alena (Jihočeská univerzita, 2010)
      Cílem diplomové práce bylo na základě využití postupů a metod strategického řízení zhodnotit současnou situaci a postavení společnosti AgroConsult Bohemia, s.r.o. na trhu. Pro naplnění cíle byla nejprve sestavena literární ...
    • Konkurenceschopnost vybraných sportovních center v Českých Budějovicích 

      Moserová, Barbora (Jihočeská univerzita, 2008)
      Tato diplomová práce je zaměřená na sportovní centra, která zákazníkům poskytují širokou škálu služeb v oblasti sportu, relaxace a často zmiňované wellness. Hlavním cílem diplomové práce bylo posoudit konkurenceschopnost ...
    • Konkurenční schopnost pšenice vůči plevelům v ekologickém zemědělství 

      Machková, Božena (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato práce je zaměřena na vyhodnocení konkurenční schopnosti jarních a ozimých odrůd pšenice podle vybraných znaků ovlivňujících konkurenceschopnost vůči plevelům. Hodnoceny byly znaky (tvar trsu, délka rostliny, LAI, ...
    • Transfer technologií v oblasti MSP 

      Čuprová, Barbora (Jihočeská univerzita, 2010)
      Tato diplomová práce popisuje v současnosti velice diskutované téma zejména v oblasti malých a středních podniků - transfer technologií. Ten, spolu s výzkumem a vývojem, který je jeho nedílnou součástí, může velkou měrou ...
    • Zhodnocení systému řízení vybrané firmy. 

      Denk, Oldřich (Jihočeská univerzita, 2010)
      Charakteristika: Vstup do EU přinesl i změnu podnikatelského prostředí. Aby firma byla úspěšná a konkurenceschopná, musí zhodnotit svůj stávající systém řízení a udělat opatření vedoucí ke zlepšení její konkurenceschopnosti. Cíl ...