• Analýza chování spotřebitele na regionálním trhu potravin 

      Dostálová, Petra (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce analyzuje spotřebitelské chování na regionálním trhu potravin. První část je zaměřena na teoretickou část, která obsahuje základní pojmy související s danou problematikou. Druhá část je zaměřena na analýzu ...
    • Funkční potraviny a jejich uplatnění na regionálním trhu potravin 

      Zídková, Jana (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem práce bylo charakterizovat přínos funkčních potravin pro lidské zdraví a formulovat efektivní postup při zavádění funkčních potravin na regionální trh potravin při využití nástrojů marketingového mixu. Byl proveden ...
    • Spotřebitelské vnímání biopotravin a jejich značek 

      Crkalová, Zdeňka (Jihočeská univerzita, 2019)
      Diplomová práce se zaměřuje na průzkum spotřebitelského vnímání biopotravin a jejich označení. Práce charakterizuje ekologické zemědělství, biopotraviny a proces jejich kontroly a označování. Cílem je zjistit, jaké je ...