Prohlížení Zemědělská fakulta dle předmětu "malé a střední podnikání"
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
-
Možnosti využití prostředků z ERDF pro podporu rozvoje MSP
(Jihočeská univerzita, 2007)Zkoumanou oblastí práce je sektor malého a středního podnikání v České republice za programovací období 2004 -2006 a samotná analýza ve vybraném regionu ČR. Pro tuto analýzu jsem si vybrala region Střední Čechy, protože ... -
Rovoj malého a středního podnikání v Jihočeském kraji
(Jihočeská univerzita, 2008)Analýza podmínek pro rozvoj malého a středního podnikání v Jihočeském kraji se zaměřením na inovační aktivity a možnost jejich kooperace. -
ROZVOJ DROBNÉHO PODNIKÁNÍ V PLZEŇSKÉM REGIONU
(Jihočeská univerzita, 2007)Cílem diplomové práce bylo zhodnit podmínky rozvoje malého a středního podnikání v Plzeňském regionu. Tento cíl byl naplněn výzkum malých a středních podnikatelů v Plzeňském regionu. V závěru práce jsou porovnány cílé a ... -
Rozvoj malého a středního podnikání v Plzeňském kraji
(Jihočeská univerzita, 2008)Analýza podmínek rozvoje MSP v Plzeňském kraji se zaměřením na inovační aktivity, kooperaci a technologická centra. -
Srovnání příhraničních regionů Jihomoravský kraj a Dolní Rakousko z hlediska malého a středního podnikání
(Jihočeská univerzita, 2010)Malé a střední podniky jsou důležitou součástí ekonomiky. Vytvářejí zdravé společenské prostředí, nové pracovní příležitosti, zvyšují dynamiku trhu a jsou stabilizujícím prvkem ekonomického systému. Diplomová práce se ... -
Vliv malých a středních podniků na výši nezaměstnanosti v Jihomoravském kraji
(Jihočeská univerzita, 2008)analyzovat situaci v Jihomoravském kraji z hlediska vlivu malých a středních podniků na výši nezaměstnanosti,vliv malých a středních podniků na výši nezaměstnanosti na Znojemsku, zároveň stanovit faktory ovlivňující trh ... -
Význam marketingové analýzy pro tvorbu podnikatelského plánu malé firmy
(Jihočeská univerzita, 2009)Cílem diplomové práce je marketingová analýza ve vztahu k nově vznikající firmě a vytvoření podnikatelského plánu. Marketingová analýza, vedle charakteristiky podniku, podnikatelské činnosti a finančního plánu, tvoří ...