Prohlížení Zemědělská fakulta dle předmětu "service"
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
-
Faktory ovlivňující spokojenost strávníků ve veřejném stravovacím zařízení
(Jihočeská univerzita, 2015)Diplomová práce je zaměřena na zjištění spokojenosti strávníků, žáků a studentů tří jihočeských školních stravovacích zařízení. Formou dotazníkového šetření byly zjišťovány názory na spokojenost s pestrostí nabídky jídel, ... -
ŘÍZENÍ ODBYTU A VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY VE FIRMĚ BOHEMIA MACHINE S.R.O.
(Jihočeská univerzita, 2008) -
Stanovení obchodní strategie vybraného podniku služeb
(Jihočeská univerzita, 2008)Hlavním cílem mé diplomové práce je analýza stávající obchodní strategie zkoumaného subjektu. Na základě podrobné analýzy marketingu, konkurence a pozice cestovní kanceláře na trhu je vytvořena nová obchodní strategie, ... -
Význam marketingové analýzy pro tvorbu podnikatelského plánu malé firmy
(Jihočeská univerzita, 2009)Cílem diplomové práce je marketingová analýza ve vztahu k nově vznikající firmě a vytvoření podnikatelského plánu. Marketingová analýza, vedle charakteristiky podniku, podnikatelské činnosti a finančního plánu, tvoří ... -
Železniční doprava po vstupu do EU.
(Jihočeská univerzita, 2008)Cílem této diplomové práce je analýza managementu, marketingu produktů a vypracování takového marketingového dotazníku, pomocí kterého chci zjistit a následně vyhodnotit situaci vybraného podniku. Dílčím cílem je zmapovat ...