dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Škopková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:52:43Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:52:43Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-03-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30006 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce obsahuje získané poznatky o prožitkovém učení v mateřské škole. Cílem práce je shrnutí odborných informací do konkrétní podoby prožitkového učení, které by se měly využívat a objevovat v mateřských školách. V první, teoretické části, jsou uvedeny druhy učení, zejména učení prožitkem. Na učení prožitkem je v této práci nahlíženo jako na nejvhodnější formu učení dětí předškolního věku. Ve druhé, praktické části, je za pomoci pozorování zjišťováno, zdali je tomu opravdu tak. Zdali je tento druh učení v mateřských školách plně využíván. Součástí praktické části je i ukázka přímé práce s dětmi formou prožitkového učení. | cze |
dc.format | 66 s. (89 793 znaků) | |
dc.format | 66 s. (89 793 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | učení | cze |
dc.subject | prožitkové učení | cze |
dc.subject | emoce | cze |
dc.subject | metody a formy předškolního vzdělávání | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | learning | eng |
dc.subject | experiential learning | eng |
dc.subject | emotion | eng |
dc.subject | methods and forms of preschool education | eng |
dc.subject | kinder garten | eng |
dc.title | Prožitkové učení v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | EXPERIENTAL LEARNING IN KINDERGARTEN | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 29140 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor work consists of obtained pieces of knowledge about the learning of experience in the kindergarten. The aim of the work is to summarize professional information into the concrete form of learning of experience which should be used and found in kindergartens. In the first - theoretical part there are mentioned the types of learning, mainly the learning of experience. This form in this work is consulted as the most suitable form of learning for pre-school children. The second--practical part tries to find out if it is the true, if this kind of learning is fully used. This part also includes illustration of direct work with children with using the form of learnig of experiences. | eng |
dc.date.accepted | 2013-04-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |