Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorŠkopková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T07:52:43Z
dc.date.available2021-12-08T07:52:43Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30006
dc.description.abstractBakalářská práce obsahuje získané poznatky o prožitkovém učení v mateřské škole. Cílem práce je shrnutí odborných informací do konkrétní podoby prožitkového učení, které by se měly využívat a objevovat v mateřských školách. V první, teoretické části, jsou uvedeny druhy učení, zejména učení prožitkem. Na učení prožitkem je v této práci nahlíženo jako na nejvhodnější formu učení dětí předškolního věku. Ve druhé, praktické části, je za pomoci pozorování zjišťováno, zdali je tomu opravdu tak. Zdali je tento druh učení v mateřských školách plně využíván. Součástí praktické části je i ukázka přímé práce s dětmi formou prožitkového učení.cze
dc.format66 s. (89 793 znaků)
dc.format66 s. (89 793 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectučenícze
dc.subjectprožitkové učenícze
dc.subjectemocecze
dc.subjectmetody a formy předškolního vzdělávánícze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectlearningeng
dc.subjectexperiential learningeng
dc.subjectemotioneng
dc.subjectmethods and forms of preschool educationeng
dc.subjectkinder garteneng
dc.titleProžitkové učení v mateřské školecze
dc.title.alternativeEXPERIENTAL LEARNING IN KINDERGARTENeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29140
dc.description.abstract-translatedThe bachelor work consists of obtained pieces of knowledge about the learning of experience in the kindergarten. The aim of the work is to summarize professional information into the concrete form of learning of experience which should be used and found in kindergartens. In the first - theoretical part there are mentioned the types of learning, mainly the learning of experience. This form in this work is consulted as the most suitable form of learning for pre-school children. The second--practical part tries to find out if it is the true, if this kind of learning is fully used. This part also includes illustration of direct work with children with using the form of learnig of experiences.eng
dc.date.accepted2013-04-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam