Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorKubaláková, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-08T07:52:48Z
dc.date.available2021-12-08T07:52:48Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30011
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je nastínit problematiku začínajícího učitele v mateřské škole. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy učitel a mateřská škola. Dále je problematika začínajícího učitele zařazena legislativně a jsou zde přiblíženy jednotlivé zákony vztahující se k problematice. Smyslem praktické části bylo zmapovat, s jakými problémy se potýkají začínající učitelky v mateřských školách, najít, v čem se názory respondentů shodují a v čem rozcházejí. V rámci kvalitativního šetření byly vedeny rozhovory se začínajícími učitelkami v mateřských školách. Výsledky šetření a odpovědi na výzkumné otázky jsou shrnuty v diskusi a závěru.cze
dc.format51 s. (13 586 znaků)
dc.format51 s. (13 586 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectučitelcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectzačínající učitelcze
dc.subjectpedagogikacze
dc.subjectteachereng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectbeginning teachereng
dc.subjectpedagogyeng
dc.titleProblematika začínajícího učitele v mateřské školecze
dc.title.alternativeIssue a beginning teacher in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29147
dc.description.abstract-translatedThe topic of the bachelor thesis is to outline of issue of beginning teacher in kindergarten. The thesis is divided in two sections: theoretical and practical. In theoretical section are definitied terms teacher and kindergarten. Furthermore, issue of beginning teacher is classed legislatively and here is introduced particular laws relative to issue. The purpose of practical section was to find out, which problems have beginning teachers in kindergartens, find where the respondents' opinions coincides and were differs. As part of qualitative research was held an interview with beginning teachers in kindergartens. Results of investigation and answers the research questions are summerized in discussion and in the end of the thesis.eng
dc.date.accepted2013-04-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam