dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Kubaláková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:52:48Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:52:48Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30011 | |
dc.description.abstract | Tématem bakalářské práce je nastínit problematiku začínajícího učitele v mateřské škole. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy učitel a mateřská škola. Dále je problematika začínajícího učitele zařazena legislativně a jsou zde přiblíženy jednotlivé zákony vztahující se k problematice. Smyslem praktické části bylo zmapovat, s jakými problémy se potýkají začínající učitelky v mateřských školách, najít, v čem se názory respondentů shodují a v čem rozcházejí. V rámci kvalitativního šetření byly vedeny rozhovory se začínajícími učitelkami v mateřských školách. Výsledky šetření a odpovědi na výzkumné otázky jsou shrnuty v diskusi a závěru. | cze |
dc.format | 51 s. (13 586 znaků) | |
dc.format | 51 s. (13 586 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | začínající učitel | cze |
dc.subject | pedagogika | cze |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | beginning teacher | eng |
dc.subject | pedagogy | eng |
dc.title | Problematika začínajícího učitele v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Issue a beginning teacher in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 29147 | |
dc.description.abstract-translated | The topic of the bachelor thesis is to outline of issue of beginning teacher in kindergarten. The thesis is divided in two sections: theoretical and practical. In theoretical section are definitied terms teacher and kindergarten. Furthermore, issue of beginning teacher is classed legislatively and here is introduced particular laws relative to issue. The purpose of practical section was to find out, which problems have beginning teachers in kindergartens, find where the respondents' opinions coincides and were differs. As part of qualitative research was held an interview with beginning teachers in kindergartens. Results of investigation and answers the research questions are summerized in discussion and in the end of the thesis. | eng |
dc.date.accepted | 2013-04-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |