Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorNováková, Ivana
dc.date.accessioned2021-12-08T07:53:15Z
dc.date.available2021-12-08T07:53:15Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30038
dc.description.abstractCílem této práce je zjistit, jak probíhá adaptace dětí předškolního věku při pobytu na škole v přírodě. Diagnostikovat vzniklé potíže, které mohou nastat a ovlivňovat chování dětí. Zaměřit se na to, jak těmto problémům předcházet, či je alespoň eliminovat. Teoretická část představuje prostředí školy v přírodě s vymezením hlavního přínosu tohoto typu zařízení. Další část je věnována stručné charakteristice předškolního období a jeho vývojovým specifikům. Závěr je zaměřen na adaptační proces, jeho formy, potíže a činitele, kteří jej ovlivňují. V praktické části bylo provedeno výzkumné šetření pro určení nejčastějších potíží adaptace při delším pobytu mimo domov, stanovení jak jim předcházet, či je alespoň eliminovat. Použita byla metoda rozhovoru a analýza záznamů pořízených z téměř ročního pozorování dětí na škole v přírodě.cze
dc.format59 s. (91 381 znaků)
dc.format59 s. (91 381 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectadaptacecze
dc.subjectpotřebycze
dc.subjectprostředícze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectstrescze
dc.subjectškola v příroděcze
dc.subjecttemperamentcze
dc.subjectadaptationeng
dc.subjectneedseng
dc.subjectenvironmenteng
dc.subjectpre-school ageeng
dc.subjectstresseng
dc.subjectyouth campeng
dc.subjecttemperamenteng
dc.titleAdaptace dětí předškolního věku na škole v příroděcze
dc.title.alternativeThe Adaptation of Preschool Children to School in a Countrysideeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29216
dc.description.abstract-translatedThe aim of this disertation is to find out, how children of pre-school age integrate into a school in countryside. It is also to identify existing complications, which can interfere and affect the childern?s behaviour in this environment, to focus on avoiding or eliminating these problems. The theoretical part is aimed at describing the camp?s environment with focus being on the benefits to its attendees. The next stage is devoted to outlining the broad characteristics of the pre-school period and it?s development plan. The summary describes the adaptation process, its forms, issues and any influencing factors. The practical part is focused on the research made for finding out the most common issues within adaptation whilst spending long periods of time away from home, how to avoid them, or at least eliminate them. A method of discussion and analysis of documentation was used based on a yearly observation of the children in the school in countryside.eng
dc.date.accepted2013-04-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam