Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorTáborská, Pavla
dc.date.accessioned2021-12-08T07:53:23Z
dc.date.available2021-12-08T07:53:23Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30045
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na význam komunikace s předškolním dítětem v rodině. Zjišťuje, zda rodiče používají efektivní či neefektivní komunikační techniky. V teoretické části se zabývám komunikací obecně, věnuji se verbální a neverbální komunikaci. Dále se pak zaměřuji na efektivní komunikaci a její techniky. Pozornost věnuji i rodině, jejím stylům výchovy, používání trestů a odměn. Výzkumným šetřením v praktické části zjišťuji, jaký význam kladou rodiče komunikaci s dítětem a jaké techniky k tomu používají. Dále jsem se zaměřila na to, jak komunikaci s rodiči vnímají jejich děti, a jsou-li rozdíly mezi tím, jak vnímá svou komunikaci rodič, a tím, jak ji vnímá dítě. Ke svému výzkumu jsem použila dotazování, rozhovor a pozorování.cze
dc.format52 s. (89 324 znaků)
dc.format52 s. (89 324 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectefektivní komunikacecze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjecttrestcze
dc.subjectefficient communicationeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectraisingeng
dc.subjectpunishment.eng
dc.titleKomunikace s předškolním dítětem v rodiněcze
dc.title.alternativeCommunication with a pre-school age child in the familyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29255
dc.description.abstract-translatedMy bachelor's thesis is focused on the meaning of communication with a preeschool child in the family. It finds if parents use effective or ineffective communication methods. In the theoretical part I deal with communication in general, especially verbal and nonverbal communication. Next it is locked on efficient communication and its methods. Attention is paid to family, their raising styles, using of punishments and rewards. The practical part deals with a research investigation, exactly on the meaning of communication with the child given by parents and which methods they use. After I explore how is communication with parents perceived by children and whether there are some differences between the way of perception of own speech by parents and how it is perceipted by children. I used questioning, dialogue and observation.eng
dc.date.accepted2013-04-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam