Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorKalmusová, Ivona
dc.date.accessioned2021-12-08T07:53:46Z
dc.date.available2021-12-08T07:53:46Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30066
dc.description.abstractPráce se zabývá významem učení se prožitkem pro rozvoj vzdělávání dětí mladšího školního věku. V teoretické části práce je rozebrána současná situace v českém školství, směry, kterými se ubírají snahy o inovaci, zaměřuje se i na další možnosti a výzvy, které s sebou modernizace českého školství přináší. Cílem výzkumného šetření je především analýza náhledu učitelů na přínos interaktivních vzdělávacích projektů ? tj. jejich cíle, zaměření, obsah a pojetí akcí, v tomto případě interaktivních výstav doplňujících tradiční školní výuku. Zároveň sleduje aktivitu spojenou s informovaností oslovených učitelů v oblasti využívání netradičních metod vzdělávání.cze
dc.format73
dc.format73
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinterakcecze
dc.subjectalternativacze
dc.subjectinovacecze
dc.subjectprojektové učenícze
dc.subjectzážitková pedagogikacze
dc.subjectučení se prožitkemcze
dc.subjectdětské interaktivní muzeumcze
dc.subjectinteraktivní exponátcze
dc.subjectmuzejní pedagogikacze
dc.subjectdětské vědecké a vzdělávací centrumcze
dc.subjectmultikulturní výchovacze
dc.subjectmimoškolní vzdělávání.cze
dc.subjectinteractionseng
dc.subjectalternativeeng
dc.subjectinnovationeng
dc.subjectproject learningeng
dc.subjectexperiential learningeng
dc.subjectlearning by experienceeng
dc.subjectchildren's interactive museumeng
dc.subjectinteractive exhibiteng
dc.subjectmuseum educationeng
dc.subjectchildren's science and educational centereng
dc.subjectmulticultural and extracurricular education.eng
dc.titleProžitkové učení a interaktivní vzdělávací projekty a jejich význam pro vzdělávání žáků mladšího školního věkucze
dc.title.alternativeExperiential learning and interactive training projects in impact on pupils in younger school age.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29294
dc.description.abstract-translatedThe work addresses the importance of learning by experience for the development of education in elementary school pupils. The theoretical part of the work analyzes the current situation in the Czech education system, the directions of innovation efforts, and focuses on other opportunities and challenges that come together with modernization of the Czech education. The research primarily pursues an analysis of teachers' view to benefits of interactive educational projects - i.e. their objectives, focus, content and concept of events - in this particular case, interactive exhibits which complement the current system of education. It simultaneously monitors the activity and awareness of questioned teachers in the area of non-traditional methods of education.eng
dc.date.accepted2013-04-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam