Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorŠicnerová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-08T07:53:49Z
dc.date.available2021-12-08T07:53:49Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30068
dc.description.abstractPráce se zabývá vývojem školství a postupným utvářením systematické sociální péče v Čechách ve druhé polovině 18. století. Mapuje reformu těchto oblastí od samého počátku vzniku, po zavedení na celém území Rakouska-Uherska. První část práce je zaměřená na detailní analýzu industriální výchovy v jihočeské Kaplici, druhá část popisuje postupné vytváření uceleného sociálního systému novohrads-kého panství. Práce popisuje sociálně pedagogické snahy reformátorů o vzestup společnosti a zlepšení celkové situace v českých zemích po vleklých středoevrop-ských válkách. Závěrečná kapitola reflektuje obsah práce v kontextu sociální pedagogiky.cze
dc.format58 s. (98 629)
dc.format58 s. (98 629)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectOsvícenstvícze
dc.subjectosvícenské reformycze
dc.subjectosvícenští reformátořicze
dc.subjectMarie Tereziecze
dc.subjecttereziánské školstvícze
dc.subjectškolská reformacze
dc.subjectškola v Kaplicicze
dc.subjectindustriecze
dc.subjectsociální reformacze
dc.subjectnovohradský chudinský ústavcze
dc.subjectsystematická péče o chudécze
dc.subjectbuquoyské panstvícze
dc.subjectJ. N. Buquoycze
dc.subjectJ. I. Felbigercze
dc.subjectF. Kindermanncze
dc.subjectB. J. Spatzierercze
dc.subjectK. H. Seibtcze
dc.subjectEnlightenmenteng
dc.subjectenlightenment reformseng
dc.subjectenlightenment reformatorseng
dc.subjectMaria Theresiaeng
dc.subjectTheresian education systemeng
dc.subjecteducations reformeng
dc.subjectschool in Kapliceeng
dc.subjectindustryeng
dc.subjectsocial reformeng
dc.subjectpoorhouse in Nové Hradyeng
dc.subjectsystematic care for the pooreng
dc.subjectBuquoy dominioneng
dc.subjectJ.N. Buquoyeng
dc.subjectJ. I. Felbigereng
dc.subjectF. Kindermanneng
dc.subjectB. J. Spatzierereng
dc.subjectK. H. Seibteng
dc.titleOsvícenské reformy na buquoyském panství jako historické kořeny sociální pedagogikycze
dc.title.alternativeThe Enlightenment Reforms in Buquoy Dominion as Historical Roots of Social Pedagogyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29298
dc.description.abstract-translatedThe thesis considers the education system development and gradual forming of social care in Bohemia in the 2nd half of 18th century. It tracks the reform of these areas from its early beginnings till its introduction within the whole Austrian-Hungarian Empire. First part of the thesis focuses on detailed analysis of industrial education in South-Bohemian Kaplice, 2nd part covers the gradual establishment of complex social system in the dominion of Nové Hrady. The thesis looks at the social-pedagogical reform endeavours aimed at progress of the society and improvement of the general situation in Bohemia in the aftermath of the protracted wars in Central Europe. The closing chapter reflects the content of the thesis within the context of social pedagogy.eng
dc.date.accepted2013-04-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam