Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorJurásková, Soňa
dc.date.accessioned2021-12-08T07:53:51Z
dc.date.available2021-12-08T07:53:51Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30070
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá profesním uplatněním sociálního pedagoga. Cílem práce je zjistit, jaká je profesní struktura studentů studijního oboru Sociální pedagogika na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a jak studenti vidí možnosti profesního uplatnění po absolvování studia. Teoretická část se zabývá se historickým vývojem sociálně pedagogického myšlení, sleduje sociální pedagogiku jako vědní disciplínu, věnuje se profesi sociálního pedagoga, jeho kompetencím, možnostem uplatnění. Empirická část bakalářské práce je věnována výzkumnému šetření. Je popsána struktura studentů oboru Sociální pedagogika na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity, je zjišťováno, jak studenti vidí své uplatnění po absolvování studia. Další výzkumné šetření je zaměřeno na zkoumání, jak hodnotí studenti význam a přínos studia a rozvoj vlastních kompetencí, zejména profesních, v souvislosti se studiem oboru. K naplnění výzkumných cílů zvolen kvantitativního přístup, metoda dotazování.cze
dc.format117
dc.format117
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSociální pedagogikacze
dc.subjectsociální pedagogcze
dc.subjectvýznam studiacze
dc.subjectkompetencecze
dc.subjectuplatnění.cze
dc.subjectSocial pedagogyeng
dc.subjectsocial pedagogueeng
dc.subjectstudy impacteng
dc.subjectskillseng
dc.subjectprofessional placement.eng
dc.titleUplatnění absolventů oboru Sociální pedagogika PF JUcze
dc.title.alternativePosition of Graduates in Social Pedagogy (Faculty of Education, University of South Bohemia) in the Labour Marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29303
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the professional placement of social pedagogues. The aim is to discover the occupational structure of students majoring in the Social Pedagogy study program at the Faculty of Education, University of South Bohemia in České Budejovice. We also survey how students see their careers opportunities after graduation. The theoretical part deals with the historical development of social pedagogical thinking and studies social pedagogy as a scientific discipline. Furthermore, we look into the profession of social pedagogues, their qualifications and employment opportunities. The empirical part of the thesis informs about our research. It describes the structure of social pedagogy students at the University of South Bohemia. We answer the question of how students see their employment after graduation. The other part of our research project focuses on exploring how students evaluate the importance and benefits of studies and how they develop their professional skills in connection with studying the subject. The quantitative approach method (using a questionnaire) was chosen to meet the research objectives.eng
dc.date.accepted2013-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam