Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorCandrová, Alena
dc.date.accessioned2021-12-08T07:54:12Z
dc.date.available2021-12-08T07:54:12Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30087
dc.description.abstractBakalářská práce má za cíl zaměřit se na rozvoj hudebních dovedností dětí předškolního věku prostřednictvím činností v mateřské škole. Skládá se z části teoretické a části praktické. Teoretická část se věnuje otázkám vývoje předškolního dítěte a jeho hudebních schopností a dovedností, možnostmi jejich rozvíjení. V praktické části bylo nutné sestavit tříměsíční program zaměřený na rozvoj hudebních dovedností a prakticky jej zrealizovat s dětmi v prostředí mateřské školy. Spolupracovala jsem se skupinou šesti dětí. Na základě studie, ve které jsem použila metodu pozorování a prověrky hudebních schopností, jsem došla k závěru, že u všech šesti dětí došlo po aplikaci programu na rozvoj hudebních dovedností k rozvoji hudebního sluchu, hudební představivosti a paměti, rytmického i tonálního cítění.cze
dc.format66
dc.format66
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjecthudební schopnosticze
dc.subjecthudební dovednosticze
dc.subjectprescholl ageeng
dc.subjectmusical abilitieseng
dc.subjectmusical skillseng
dc.titleRozvoj hudebních dovedností u dětí předškolního věku.cze
dc.title.alternativeThe development of musicianship in preschool children.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29385
dc.description.abstract-translatedThe thesis aims to focus on the development of musical skills of preschool children through activities in kindergarten. It consists of a theoretical part and a practical part. The theoretical part is dedicated to the issues of development of pre-school child and his musical abilities and skills, develop their capabilities. In the practical part of it was necessary to build a three-month program focused on the development of musical skills and practically to realize it with the children in a nursery school. I worked with a group of six children. On the basis of qualitative research, in which I use the method of observation and examination of musical ability, I came to the conclusion that for all six children occurred after the application program to develop musical skills to the development of musical ear, imagination and memory, rhythmic and tonal sentiment.eng
dc.date.accepted2013-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam