dc.contributor.advisor | Lietavcová, Martina | |
dc.contributor.author | Candrová, Alena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:54:12Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:54:12Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30087 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce má za cíl zaměřit se na rozvoj hudebních dovedností dětí předškolního věku prostřednictvím činností v mateřské škole. Skládá se z části teoretické a části praktické. Teoretická část se věnuje otázkám vývoje předškolního dítěte a jeho hudebních schopností a dovedností, možnostmi jejich rozvíjení. V praktické části bylo nutné sestavit tříměsíční program zaměřený na rozvoj hudebních dovedností a prakticky jej zrealizovat s dětmi v prostředí mateřské školy. Spolupracovala jsem se skupinou šesti dětí. Na základě studie, ve které jsem použila metodu pozorování a prověrky hudebních schopností, jsem došla k závěru, že u všech šesti dětí došlo po aplikaci programu na rozvoj hudebních dovedností k rozvoji hudebního sluchu, hudební představivosti a paměti, rytmického i tonálního cítění. | cze |
dc.format | 66 | |
dc.format | 66 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | hudební schopnosti | cze |
dc.subject | hudební dovednosti | cze |
dc.subject | prescholl age | eng |
dc.subject | musical abilities | eng |
dc.subject | musical skills | eng |
dc.title | Rozvoj hudebních dovedností u dětí předškolního věku. | cze |
dc.title.alternative | The development of musicianship in preschool children. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 29385 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis aims to focus on the development of musical skills of preschool children through activities in kindergarten. It consists of a theoretical part and a practical part. The theoretical part is dedicated to the issues of development of pre-school child and his musical abilities and skills, develop their capabilities. In the practical part of it was necessary to build a three-month program focused on the development of musical skills and practically to realize it with the children in a nursery school. I worked with a group of six children. On the basis of qualitative research, in which I use the method of observation and examination of musical ability, I came to the conclusion that for all six children occurred after the application program to develop musical skills to the development of musical ear, imagination and memory, rhythmic and tonal sentiment. | eng |
dc.date.accepted | 2013-09-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |