Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorNováčková, Marcela
dc.date.accessioned2021-12-08T07:54:14Z
dc.date.available2021-12-08T07:54:14Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30088
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá hrou předškolních dětí na vesnici a ve městě. V první části je charakterizována hra, její význam, odraz okolního prostředí ve hře dětí, vývojová charakteristika předškolního věku, her a hraček v tomto období. Druhá část obsahuje výzkumné šetření v mateřských školách, sledování předškolních dětí na vesnici a ve městě v současném období s použitím metod pozorování a rozhovoru. Součástí této části je podrobný popis a porovnání her na vesnici a ve městě. Ze závěrů výzkumného šetření vyplývá, že hry v obou prostředích jsou podobné, ve sledovaném souboru projevily vesnické děti při hrách více fantazie a kooperace.cze
dc.format56 s. (88 211)
dc.format56 s. (88 211)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthracze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjecthračkacze
dc.subjectprostředícze
dc.subjectgameeng
dc.subjectpreschool childreneng
dc.subjecttoyeng
dc.subjectenvironmenteng
dc.titleHra současných předškolních dětí na vesnici a ve městěcze
dc.title.alternativeThe Play of Present Preschool children in the Village and in the Towneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29389
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the games of preschool children in the village and of the games of children in the city. In the first part of this work, the game is characterized, a reflection of the children?s surrounding environment in the game, development characteristics of the preschool age and games and toys at this time period. The second part of the thesis contains a researched investigation carried out on the nurseries and observation of the preschool children living in the village and in the city at the present time. Interview and observation have been utilized as examination methods. A part of this section is a detailed description and comparison of the games occurring in the village and in the city. From the researched investigation it can be concluded that the games in both environments are similar, however, in the monitored group of children, the village children have showed more fantasy and cooperation than the urban children.eng
dc.date.accepted2013-04-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam