Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorŠrolová, Ivana
dc.date.accessioned2021-12-08T07:54:15Z
dc.date.available2021-12-08T07:54:15Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30089
dc.description.abstractCílem práce je zjistit aktuální názory a postoje předškolních pedagogů k integraci dětí se zdravotním postižením v mateřských školách. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmu integrace, vymezení podmínek pro úspěšnost integrace a charakteristiku současného předškolního vzdělávání z hlediska péče o jedince se speciálními vzdělávacími potřebami. V praktické části je použita kvalitativní metoda polostrukturovaného rozhovoru, který zjišťuje názory předškolních pedagogů na integraci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, jsou uvedeny jejich odpovědi a shrnutí výsledků bakalářské práce.cze
dc.format65 stran
dc.format65 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectintegracecze
dc.subjectdítě se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectIVPcze
dc.subjectpodmínky pro úspěšnou integracicze
dc.subjectpředškolní pedagogcze
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectchild with special educational needseng
dc.subjectIVPeng
dc.subjectconditions for successful integrationeng
dc.subjectpreschool teachereng
dc.titleIntegrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu předškolních pedagogůcze
dc.title.alternativeThe integration of children with special education needs from the point of view of preschool pedagogueseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29395
dc.description.abstract-translatedThe goal of this thesis is to find out current opinions and stances of preschool teachers to the issue of integration of handicapped children in preschools. The theoretical part focuses on clarification of the term integration, establishing the conditions for successful integration and the characterization of current preschool education from the perspective of care about an individual with special educational needs. There is a qualitative method of half-structured conversation employed in the practical part, that surveys the opinions of preschool teachers on integration of children with special educational needs, their answers are shown along with the summary of results of the bachelor thesis.eng
dc.date.accepted2013-04-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam