Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorČermáková, Irena
dc.date.accessioned2021-12-08T07:54:16Z
dc.date.available2021-12-08T07:54:16Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30090
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je přispět ke zkvalitnění podpory dětí s vývojovou dysfázií v předškolní vzdělávací instituci. V teoretické části jsem vycházela z vývoje dětské řeči, dále jsem specifikovala narušený vývoj řeči a zaměřila se na problematiku vývojové dysfázie z hlediska diagnostiky, terapie, ale také vzdělávání a podpory dítěte s vývojovou dysfázií. V praktické části jsou zpracovány případové studie tří dětí s cílem rozkrýt pozitiva i rizika vzdělávání v logopedické třídě při speciální mateřské škole. Pozornost byla věnována jejich posunu ve vzdělávání v závislosti na pedagogickém působení, spolupráci mateřské školy s rodinou a poradenskými zařízeními. Součástí kvalitativního výzkumu jsou rozhovory s matkou dítěte.cze
dc.format84 s. (18 781 znaků).
dc.format84 s. (18 781 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVývoj řečicze
dc.subjectvývojová dysfáziecze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycze
dc.subjectterapie vývojové dysfáziecze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectrozhovor.cze
dc.subjectDevelopment of the speecheng
dc.subjectdevelopmental dysphasiaeng
dc.subjectpre-school educationeng
dc.subjectspecial educational meanseng
dc.subjecttherapy of developmental dysphasiaeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectinterview.eng
dc.titlePodpora dítěte s vývojovou dysfázií v předškolní vzdělávací institucicze
dc.title.alternativeThe Support for Children with Developmental Dysphasia in a Preschool Educational Institutioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29399
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor´s thesis is to contribute to the improvement of the support for children suffering from their developmental dysphasia in the pre-school education establishment. The theoretical part is based on the development trends of children?s speech, then I characterized the aspects of the impaired speech developments and finally I focused on developmental dysphasia issues from the diagnostic and therapeutic viewpoints, as well as on the issues of the education and support for children with developmental dysphasia. The practical part contains case studies concerning three children in order to reveal positive as well as risk factors of the education held in a special kindergarten logopaedic class. The special attention was paid to their educational progress depending on pedagogical activity, mutual co-operation among kindergarten, the family and advisory centres. The interviews with the child?s mother form the part of the progress - evaluating research.eng
dc.date.accepted2013-04-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam